Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
iesācējs - IIN
Vai varat pateikt, kur rakstīts, līdz kādam datumam ir jāsamaksā IIN. Sanāk tā, ka IIN jāmaksā mēnesi uz priekšu, ja?
Atbildes (12)
Likums par IIN
17. pants. Algas nodokļa ieturēšana un maksāšana un nodokļa ieturēšana no ienākumiem, kuri nav saistīti ar darba attiecībām
5. Algas nodoklis iemaksājams budžetā reizi mēnesī, kad bankā tiek saņemta nauda iedzīvotāju ienākumu izmaksai. Darba devēji, kas iedzīvotāju ienākumus izmaksā no kases ieņēmumiem, nesaņemot naudu bankā, iemaksā algas nodokli budžetā nākamajā dienā pēc algas izmaksas. Darba devējs, kas darbiniekam darba samaksu izmaksā bezskaidras naudas norēķinu veidā, algas nodokli iemaksā budžetā tajā pašā dienā, kurā viņš devis maksājuma uzdevumu darba samaksas pārskaitīšanai no sava konta uz darbinieka kontu. No steidzamos, īslaicīgos, vienreizējos darbos nodarbinātu darbinieku darba samaksas aprēķināto un ieturēto algas nodokli darba devējs iemaksā budžetā tajā pašā dienā, kurā viņš iemaksā budžetā pastāvīgo darbinieku algas nodokli.
Ja IIN no saimnieciskās darbības, lasiet likumā par avansa maksājumiem un gada deklarāciju
Katru dienu vajag vid mājas lapā ieskatīties.
"Sanāk tā, ka IIN jāmaksā mēnesi uz priekšu, ja?"
Aprēķināta alga par aprīli. Ziņojumā par aprīli VSAOI par aprīli, bet IIeN par martu, ja marta darba alga izmaksāta aprīlī. Un tā uz priekšu. Arī VID aprēķināts IIeN skaitās darba algas izmaksas mēnesis. Tā sanāk salīdzinot ar grāmatvedības aprēķinu nobīde ir par vienu mēnesi.
Vijoliite, ir arī tādi, kas maksā tekošajā mēnesī par tekošo mēnesi. Piem. 30.aprīlī izmaksa algu par aprīli, un nebūs nekāda nobīde.
Bet, jā aprīli izmaksās algu par janvāri un februāri ......
Nu, es aprakstīju standarta gadījumu, un ir arī piebilde, "ja algu izmaksā nākošajā mēnesī". Tas ir konkrēts piemērs, bet varianti, protams,ir. Jādomā grāmatvedim, bet pat pamats tomēr jāsaprot:-)
Bet Likumā par IIN nav teikts, ka IIN par aprīli jāsamaksā aprīlī, par maiju - maijā utt. Vai tad nevienā normatīvajā aktā nav tas smuki uzrakstīts. Kā, piemēram, par likumā par PVN ir uzrakstīts, ka PVN par taksācijas mēnesi nomaksā 20 dienu laikā pēc taksācijas perioda.
Viinodzinja, с этим налогом немножко иначе: момент удержания этого налога = момент выплаты зарплаты. Поэтому, выплачивая зарплату за апрель, получается так: если выплачиваете за апрель в апреле, то налог удерживается и перечисляется в апреле, если зарплату за апрель выплачиваете в мае, то налог будет удерживаться и перечисляться в бюджет в мае.
To man arī VID teica, jo mums sanāk tā, ka visu laiku ir IIN parāds par vienu mēnesi. Bet kur tas ir noteikts likumā vai MK noteikumos, ka jāietur tieši tā.
Izlasiet pašu pirmo manu atbildi šajā temā.
"sanāk tā, ka visu laiku ir IIN parāds par vienu mēnesi." - это может означать, что какой-то один отчет сдали неправильно.
VSAOI отчёт подаёте за апрель но IIN там должен будет указан за март (расхождение на месяц здесь имееться в виду). Но в бюджет IIN платите ту сумму, которую расчитали за апрель.Т.е оплата идёт месяц в месяц.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture