Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Iesācējiem
Kādas funkcijas no excel lieto grāmatvedībā? Uz tēmu sarakstu
Atbildes (11)
Daudz kādas. Viss ir atkarīgs no konkrētas situācijas un vajadzībām. Ari macros bieži lieto (ja māk un saprot
)

Kā lai pasaka kādas funkcijas, noteikti matematiskās, var visu uzskaiti kārtot ar Excel palīdzību.


Lana68 22.09.2009 19:53
854 ziņojumi
854 ziņojumi
to es saprotu, ka matematiskas, tas jau taka problemas nesagada. Bet tiesi domaju tadas funkcijas ka look up, piemeram.
Сильно сомневаюсь, что многие бухи пользуются формулой look up. Для этого надо хоть что-то понимать в списках.
Var lietot atkarībā no vajadzības un prasmēm vis kaut ko, piem., SUM, AVERAGE, IF, COUNT, MAX, MIN utt.

Veronika123 22.09.2009 20:21
1 ziņojums
1 ziņojums
Ja Excel saprot, un tas nav svešs - tabulas prot veidot, ielikt formulas - tad nav ko uztraukties - ko nezinās, to iemācīs, jo pareizi jau saka - pārsvarā visiem ir grāmatvedības programmas, un Excel lieto kā palīgrīku. Ja ātri "pielec", tad nav ko uztraukties.
Vairumam grāmatvedības programmu ir exports uz exceli. Ļoti ērti ir izmantot Pivot tables.

Sanny 23.09.2009 07:09
352 ziņojumi
352 ziņojumi
Bez makrosiem arī никуда
, ja nopietni strada.
Nu ja kāds datoru rakstāmmašīnas vietā izmanto, tad jau ........

Nu ja kāds datoru rakstāmmašīnas vietā izmanto, tad jau ........
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt