По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības atskaites, VID - attiecības, informācija, audīts

Konts 1250 - ieguldījumi nomātos PL Uz tēmu sarakstu

Konts 1250 - ieguldījumi nomātos PL
Mēģinu iziet kontu plānam un tā aprakstam cauri un:

1)Aprakstā teikts-Izmaksas noraksta nolietojuma veidā 5 gadu laikā, katru gadu vienādās daļās, pārnesot uz saražotās produkcijas pašizmaksu.

2)UIN likumā teikts-Ja pamatlīdzekļi ir nomāti bez izpirkuma tiesībām un tie pēc nomas termiņa izbeigšanās jāatdod īpašniekam, kā arī ja nomas līgumā ir paredzēta pamatlīdzekļu rekonstrukcija, uzlabošana vai atjaunošana, šo izmaksu summa nomniekam jānoraksta vienlīdzīgās daļās atlikušajā nomas periodā. Ja saskaņā ar līgumu iznomātājs kompensē nomniekam šīs rekonstrukcijas, uzlabošanas vai atjaunošanas izmaksas, šī izmaksu summa jāiekļauj nomnieka apliekamajā ienākumā. Nu un kā tad ir pareizi? Līdz šim pielietoju kā teikts UIN likumā.
Mior
Mior 28.05.2009 16:50
1115 ziņojumi

Atbildes (7)

Konkrēti domāju par ieguldījumu norakstīšanas termiņu: 5 gadi vai atlikušais nomas līguma periods?
Mior
Mior 28.05.2009 16:58
1115 ziņojumi
Правильно, на мой взгляд, на срок аренды.
Irena22
Irena22 28.05.2009 17:00
42996 ziņojumi
Līdz šim es arī pie tā pieturējos, bet sāku salīdzināt ar kontu aprakstu,ko atradu te klubiņā un gribu pielāgot samak kontu plānam un saskāros ar šo domstarpību.
Mior
Mior 28.05.2009 17:02
1115 ziņojumi
samak = savam jābeidz darbs laikam!
Mior
Mior 28.05.2009 17:03
1115 ziņojumi
Долгосрочные вложения в арендованные ОС списываются в течение срока аренды. Видимо, в том, что Вы нашли, срок аренды и был 5 лет.
Martinas
Martinas 28.05.2009 17:04
38532 ziņojumi
Labdien! palīdziet lūdzu izdomāt, ko darīt, ja iepriekšējais grāmatvedis nav licies zinis par 1250 kontu, kurā ir pamatlīdzekļu ieguldījumi nomātos PL jau sen kā neesošam nomā objektam. Stāv tā summa jau gadus septiņus, bet nomas līgums beidzās 2018.gadā. vai varu likt visu summu uz izdevumiem, vai tomēr likt pa bišķiņam? man nez, kādēļ rodas aizdoma, ka vid galīgi nepatiks tik liela naudas izšķērdēšana. info, runāju par IU, kuram visu laiku bija nodota vienkāršotā gada deklarācija, bet tagad ir jānodod gada pārskats.
Leriite
Leriite 30.06.2021 16:32
3 ziņojumi
Labot visus iepriekšējos gadus un/ vai meklēt citu nomas līgumu.
Ant_lv
Ant_lv 30.06.2021 20:08
3049 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.