Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Paziņojums par algas nodokli
Скажите как расчитать необл минимум если работник работал 5 d/mēn. 80/31=2.58 или 80/31*5=12,90 ?
Atbildes (17)
1) Работник работал до 5 числа? Или трудовые отношения были весь месяц, но в этом месяце было только 5 раб.дней?
2) Речь о 2008 или 2009 ?
1 Работник работал 5 дней (40 ч) а остальные дни в отпуске
2 Речь о 2008
Необлагаемый минимум применяется в полном объёме
Необлагаемый минимум зависит от длительности рабочих отношений, если трудовые отношения были весь месяц, то минимум применяете в полном обьеме, т.е. 80 лат, а вот если Вы его приняли на работу например 20 декабря или уволили 10 декаюря, тогда необлагаемвый минимум считается согласно дням. Да, и еще , необлагаемый миниумм применяется к календарным дням, а не рабочим.
Ambera
сообщений: 15144 05.02.2009 11:01
Neapliekamais minimums un atvieglojumi piemērojami proporcionāli kalendārām dienām:
- ja iestājās darbā mēneša vidū,
- ja atbrīvots no darba mēneša vidū,
- ja darbiniekam bijusi slimības lapa B,
- ja mēneša daļu sēdēja ar slimu bērnu,
Neapliekamais minimums un atvieglojumi piemērojami pilnībā:
- ja mēneša daļu kavēja darbu,
- ja mēneša daļu bija kārtējā atvaļinājumā,
- ja mēneša daļu bija bezalgas atvaļinājumā
Имя пользователя Karik
Дата регистрации 10.06.2004 00:00
Род занятий Бухгалтер
Ну не сталкивался человек с начислением зарплаты, ну что тут удивительного.;-)
Лиль, да мало ли кто под этими никами заходит:-)
За 5 лет хоть поинтересоваться можно.
Atvainojiet,vel par šo pašu temu.Janeapliekamo minimumu piemero pilna apmera par visu menesi,bet cilveks ir stradajis tikai dažas dienas mēnesī,alga sanak mazaka par piemeroto neapliekamo,līdz ar to sūtot pielikumu EDS, met ārā kā kļudu.Ko darīt ,sūtīt ar kļūdu?:-/
Nu jā ar kļūdu jau nemaz nevar aizsūtīt....:-)
Человек ИМЕЕТ право на полный необлагаемый минимум, но применить его можно ровно столько, сколько получается, чтобы сумма, с которой расчитывается подоходный налог, не была бы со знаком "минус".
Tad sanāk ,ka jaizlabo arī programmā par tiem mēnesiem neapliekamais,lai gala nesanak ar "-"zimi?Vai es pareizi sapratu?
Да, конечно. Мы тоже каждый год это делаем.
Paldies,kaut ka nebija gadījies saskarties ar tadam problemam,vienmer viss ir bijis OK
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture