Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Darba algu sadalīšana PZA ?
Nezinu kā būtu pareizāk, Līdz šim visa darba alga tika grāmatota uz vienu izmaksu kontu, jo uzņēmums neliels 11 darbinieki. Bet rodas jautājums kā vispareizāk atspoguļot šīs izmaksas PZA ? Respektīvi, līdz šim uz administrācijas izmaksām attiecinātas tikai valdes priekšsēdētāja alga+sociālais. Bet domāju, ka arī vismaz valdes locekles un galvenās grāmatvedes alga + sociālais nodoklis arī būtu tur jāuzrādā.
Tie, kam arī mazi uzņēmumi kā darat jūs? Kuras algas liekas/ neliekat administrācijas izmaksās?
paldies
Atbildes (4)
Runajot par sevi, uz adm.izdevumiemlieku tikai valdes algu+soc.nod.
Visu pārējo darbinieku algu(t.sk.gramatveža) uz pārdotas produkcijas raž.izmaksas
Es administrācijas algās uzrādu visu vadošo speciālistu algas- direktori, gāmtvede, veikala vadītāja. Pārdevēju algas attiecinu uz pārdošanas izmaksām
Veikala vadītāju gan, manuprāt - labāk pievienot pārdošanasizmaksām.
Man ir 11 darbinieki, valdes priekš, valdes locekle, galv.grāmatvede. Tad ir projektu vadītājs, 2 noliktavas, 2 servisa darbinieki, 2 auto vadītāji - strādnieki, 2 palīgstrādnieki.
Uz administr. līdz šim tika likta tikai valdes priekšsēdētāja alga+sociālais, attiecīgi arī gada pārskatā atšifrēts beigās vadības atalgojums, bet man tā kā šķiet, ka vismaz valdes locekli vēl arī vajag,ja ne grāmatvedi.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture