Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
Бумаги в папке Uz tēmu sarakstu
Atbildes (41)
Es arī daru tāpat, tas tiešām ir ļoti ērti, bet man liekas ka pēc likuma gan nevajag,vismaz netceros ka kaut kur ko tādu būtu lasījusi. Zinu ka citi katram piegādātājam , vai pircējam sataisa atsevišķu mapīti, kurā saliek visas PPR un maksājuma uzdevumus.
Nav tāda likuma par to, kurā mapē kādus dokumentus piešūt. Katrs dara tā, kā viņam ērtāk. Un, protams, atbilstoši Lietu nomenklatūrai.
Es pie bankas dokumentiem nepiešuju absolūti neko citu kā tikai izrakstus (pārskatus par periodu) vai maksājumu uzdevumu kopijas.
Pavadzīmes (nav svarīgi - apmaksātas vai neapmaksātas) piešuju pa piegādātāju grupām (atbilstoši K53XX kontu numuriem, atseviškās mapēs, mēneša ietvaros piegādātāju nosaukumu alfabētiskā kārtībā). Jo tā ir ērti salīdzināt un atrast visu iespējamo - programma arī dod pārskatus pa kontiem un pa piegādātājiem to nosaukumu alfabētiskā kārtībā.
Ar saņemtajiem rēķiniem daru tāpat kā ar PPR - tikai atsevišķā mapē.
Nosūtītie rēķini - arī atsevišķā mapē - pa D23XX kontu numuriem - pa pasūtītāju grupām.
Mapē "kase" - tikai kases orderi un kases grāmatas attiecīgās dienas lapas kopija.
Protams, atsevišķas mapes degvielai, kurināmajam, avansa norēķiniem, darba aalgas aprēķiniem, atskaitēm, pamatlīdzekļu iegādes dokumentiem, inventarizācijām utt. utjpr.
Es pie bankas dokumentiem nepiešuju absolūti neko citu kā tikai izrakstus (pārskatus par periodu) vai maksājumu uzdevumu kopijas.
Pavadzīmes (nav svarīgi - apmaksātas vai neapmaksātas) piešuju pa piegādātāju grupām (atbilstoši K53XX kontu numuriem, atseviškās mapēs, mēneša ietvaros piegādātāju nosaukumu alfabētiskā kārtībā). Jo tā ir ērti salīdzināt un atrast visu iespējamo - programma arī dod pārskatus pa kontiem un pa piegādātājiem to nosaukumu alfabētiskā kārtībā.
Ar saņemtajiem rēķiniem daru tāpat kā ar PPR - tikai atsevišķā mapē.
Nosūtītie rēķini - arī atsevišķā mapē - pa D23XX kontu numuriem - pa pasūtītāju grupām.
Mapē "kase" - tikai kases orderi un kases grāmatas attiecīgās dienas lapas kopija.
Protams, atsevišķas mapes degvielai, kurināmajam, avansa norēķiniem, darba aalgas aprēķiniem, atskaitēm, pamatlīdzekļu iegādes dokumentiem, inventarizācijām utt. utjpr.
Ievietoju savā failu glabātuvē grāmatvedības Lietu nomenklatūru (kādā no manām firmām).
Vairāk vai mazāk varat izmantot, kuram tas nepieciešams.
Piebildīšu, ka lietu nosaukumi un dokumentu glabāšanas termiņi šajā gadījumā ir saskaņoti ar Valsts arhīvu.
Vairāk vai mazāk varat izmantot, kuram tas nepieciešams.
Piebildīšu, ka lietu nosaukumi un dokumentu glabāšanas termiņi šajā gadījumā ir saskaņoti ar Valsts arhīvu.
делает банковскуй распечатку, к примеру, за день, и к ней подкладывает накладные, которые в этот день оплачены
А на мой взгляд: это просто ужас. Накладную не найдешь ни по дате, ни по фирме. Пвн тоже не собрать. Так делали, когда пвн по оплате в предналог отчисляли, да и то не все. Так что, кому что нравится.
А на мой взгляд: это просто ужас. Накладную не найдешь ни по дате, ни по фирме. Пвн тоже не собрать. Так делали, когда пвн по оплате в предналог отчисляли, да и то не все. Так что, кому что нравится.
Согласна с Ланушкой. Для меня это тоже неудобный вариант. А в законе ничего такого нет.

Inst 13.05.2007 14:52
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Для маленьких фирм это удобно. Для больших предприятий, где регистрируются в огромном количестве все входящие и исходящие документы может быть другой вариант хранения документов. Движение документов должно быть описано в документообороте предприятия. Наличие схемы движения документов - требование закона " О Бухгалтерии" и 585 правил.

Nkorole 13.05.2007 15:19
1382 ziņojumi
1382 ziņojumi
А мне это было очень удобно. Тут от программы зависит. Внутри дня документы подшиваются строго по порядку номеров платежек. И была у меня такая прога, в которой был очень хороший поиск, моментальный. По сумме, по дате документа, по клиенту, по дебету, кредиту, номеру документа, по виду документа. Я забивала клиента и кт2620, сразу проводка на экране, лата оплаты и найти накладную уже минутное дело. Больше такого поиска в других прогах не встречала и пожтому сейчас доки так не раскладываю


Уже писала. Несколько лет назад у меня проверяли НДС. Я его отчисляю по получению ППР, а складывала ППРки по оплате в банк.
А проверяющие хотели считывать НДС с первоисточников. Мне пришлось разворошить все папки. После этого данный вариант меня совершенно не устраивает.
А проверяющие хотели считывать НДС с первоисточников. Мне пришлось разворошить все папки. После этого данный вариант меня совершенно не устраивает.

Inst 13.05.2007 16:47
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Я тоже подшиваю в банк и на PPR пишу Nr. платёжки ,а в программе за пару минут можно всё найти. По другой фирме где много поставщиков заведены папки отдельно по каждому поставщику .

Zinaidat 13.05.2007 20:02
2085 ziņojumi
2085 ziņojumi
в программе за пару минут можно всё найти. - Это да, только на Сканстес я без компа ездила.LOL

Inst 13.05.2007 20:45
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Я входящие ППРки один экземпляр сразу в папку (разбито по клиентам). Когда оплачу, второй экземпляр в папку "банк".
Исходящие ППРки подшиваю в папку "Реализация" в соответствии с датой выписки, но только когда оплятят. Неоплаченные лежат в отдельных папках (и наши, и входящие).
По-моему, удобно, я привыкла во всяком случае.
Исходящие ППРки подшиваю в папку "Реализация" в соответствии с датой выписки, но только когда оплятят. Неоплаченные лежат в отдельных папках (и наши, и входящие).
По-моему, удобно, я привыкла во всяком случае.

Lovec 13.05.2007 22:29
1793 ziņojumi
1793 ziņojumi
Накладные подшиваю в папки для накладных. Каждому магазину своя папка. Исходящие накладные строго в порядке номеров в папку для исходящих накладных. Банк -в папке "банк".
Контроль оплаты как входящих, так и исходящих документов делаю только в программе на компьютере.
При такой системе документы складываются сразу в предназначенную для них папку, найти и посмотреть документ в натуральном виде может любой работник фирмы за пару минут, а проверить оплату накладной на компьютере можно за 30-60 секунд.
Контроль оплаты как входящих, так и исходящих документов делаю только в программе на компьютере.
При такой системе документы складываются сразу в предназначенную для них папку, найти и посмотреть документ в натуральном виде может любой работник фирмы за пару минут, а проверить оплату накладной на компьютере можно за 30-60 секунд.
входящие ППРки один экземпляр сразу в папку (разбито по клиентам
Исходящие накладные строго в порядке номеров в папку для исходящих накладных
На накладных (и входящих, и исходящих) пишу дату оплаты и проводку
Исходящие накладные строго в порядке номеров в папку для исходящих накладных
На накладных (и входящих, и исходящих) пишу дату оплаты и проводку
Я тоже все делаю как Ланушка.
На платежках пишу проводки: Д5310 (5540) К2621
Если предоплата, то Д2190 К2621
На платежках пишу проводки: Д5310 (5540) К2621
Если предоплата, то Д2190 К2621

Konsultacija 14.05.2007 01:49
1562 ziņojumi
1562 ziņojumi
Какие платежки ???? интернетбанк!!:-O

F5 14.05.2007 06:31
1586 ziņojumi
1586 ziņojumi
плодить макулатуру, чтобы через 5 лет сжечь?
а теперешняя бумага горит оченно плохо.
а теперешняя бумага горит оченно плохо.

Uzzi 14.05.2007 07:21
nav ziņojumu
nav ziņojumu
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt