Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Datorprogrammas, autortiesības un licencēšana
Zalktis un PVN Uz tēmu sarakstu
2 ziņojumi
Atbildes (19)
1727 ziņojumi
2 ziņojumi
- saņem PPR, pie rēķinu saraksta, vai parasts grāmatojums(arī tā dara), ja noliktava, tad noliktavas dokumenti
- samazinam piegādātaju parādu par samaksāto avansu, grāmatvedības izziņa (parasts grāmatojums) Es tā daru.

var darīt arī savādāk.
1727 ziņojumi
В отчете о предналоге не появляется сумма без налога (0.00), и это только у тех фирм, товар у которых мы берем с отсрочкой платежей. Тем кому мы платим сначала аванс - все правильно показывает. Может проблемы в проводках?
Получили товар
Д7120, 2311 - К5310
Оплатили товар
Д5310 - К2620
После полной оплаты - PVN
Д5721 - К2311
79 ziņojumi
79 ziņojumi
vērtība bez PVN - 0.00 PVN - 95.64.
кстати! также аттайсноюма документа номер и название не появляется:-<
79 ziņojumi
Д5721 - К2311
Вместе с этой проводкой должна быть еще одна на сумму без ПВН. Тогда она тоже появиться в отчете.
nav ziņojumu
nav ziņojumu
79 ziņojumi
nav ziņojumu
nav ziņojumu
79 ziņojumi
Šajā gadījumā labāk būtu kontēt tā:
°Rēķins
D7120 K5310 100 Ls
D2311 K5310 18 Ls
Apmaksa:
D5310 K2620 100 Ls
D5721 K2620 18 Ls
Pārgramatot PVN
D5310 K2311 18 Ls
79 ziņojumi
1793 ziņojumi
1.Samaksājot avansa maksājumu pēc rēķina - avansa maksātājs – preču pircējs (pakalpojumu saņēmējs) – par avansa maksājumu saņemtajā nodokļa rēķinā norādīto un samaksāto PVN iegrāmato kā priekšnodokli:
D 2190 “Avansa maksājumi”
D 5721 “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli”
K 2620 “Nauda”
2 saņemot preces vai pakalpojumus, par kuriem samaksāts avanss saskaņā ar rēķinu, avansa maksātājs – preču vai pakalpojumu saņēmējs – saņemtajā nodokļa rēķinā norādīto PVN uzskaita:
D 7.grupaskonti “Saimnieciskās darbības izmaksas” vai 2,grupas konts Krājumi
D 57211 “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli iepriekš samaksātajiem avansiem”
K 5310 “Parādi piegādātājiem un darbuzņēmējiem”.
3. Vienlaikus uzskaita samaksātā avansa izlietojumu un pārgrāmato iepriekš konta “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli iepriekš samaksātajiem avansiem” debetā uzskaitīto PVN:
D 5310 “Parādi piegādātājiem un darbuzņēmējiem”
K 2190 “Avansa maksājumi”
K 57211 “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli”.
Konts 57211 PVN deklarācijai nav pievienots, līdz ar to neparādās PVN deklarācijā, kad prece saņemta un veikts grāmatojums.
1.Samaksājot avansa maksājumu pēc rēķina - avansa maksātājs – preču pircējs (pakalpojumu saņēmējs) – par avansa maksājumu saņemtajā nodokļa rēķinā norādīto un samaksāto PVN iegrāmato kā priekšnodokli:
D 2190 “Avansa maksājumi” 100,-
D 5721 “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli” 18,-
K 2620 “Nauda” 118,-
2 saņemot preces vai pakalpojumus, par kuriem samaksāts avanss saskaņā ar rēķinu, avansa maksātājs – preču vai pakalpojumu saņēmējs – saņemtajā nodokļa rēķinā norādīto PVN uzskaita:
D 7.grupaskonti “Saimnieciskās darbības izmaksas” vai 2,grupas konts Krājumi 200,-
D 57211 “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli iepriekš samaksātajiem avansiem” 18,-
D 5721 Norēķini par pievienotās vērtības nodokli 18,-
K 5310 “Parādi piegādātājiem un darbuzņēmējiem”. 236.-
Tikai te ja nemaldos PVN deklarācijas PVN1 pārskatā ar roku jāizlabo vērtība bez PVN, jo priekšnodoklī pēc rēķina saņemšanas iekļaujama tikai starpība nevis viss PVN no rēķina.
3. Vienlaikus uzskaita samaksātā avansa izlietojumu un pārgrāmato iepriekš konta “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli iepriekš samaksātajiem avansiem” debetā uzskaitīto PVN:
D 5310 “Parādi piegādātājiem un darbuzņēmējiem” 118,-
K 2190 “Avansa maksājumi” 100,-
K 57211 “Norēķini par pievienotās vērtības nodokli”. 18,-