Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
? Uz tēmu sarakstu

Charlijs29 06.09.2006 14:01
4 ziņojumi
4 ziņojumi
Atbildes (8)
Pirmkārt, Lūdzu nākošreiz tēmas nosaukumā rakstiet kaut ko konkrētāku! Paldies !
Ja ne Jums, ne klientam akts nav vajadzīgs, nav spiesta lieta. Kā kungi vēlās...
Ja ne Jums, ne klientam akts nav vajadzīgs, nav spiesta lieta. Kā kungi vēlās...
Если акта нет или нет подписи второй стороны на счёте, как доказать, что услуга вообще была оказана?
Чёрным по белому это требование можно в договоре написать, что все расчеты по выполненным/полученным услугам производяться согласно акта приёмки и выписанного на его основании счёта. Не хотите - не надо, выписывайте счёт или оплачиваёте полученный, а когда придёт налоговый аудит, доказывайте, что ваши затраты обоснованные и услугу вы действительно получили.
Смотря что за услуги - если фирма сдаёт помещения в аренду (это тоже услуга), так что мне теперь вместе с каждым счетом акт высылать? Бумаги не напасёшься.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt