apgrozības shēma pats par sevi ir atbildīgās personas par to aizpildīšanu un nodošanu grāmatvedībā, bet VID tematiskās pārbaudes tiešām prasa lai būtu rīkojums par atbildīgās amatpersonas noteikšanu (nozīmēšanu) šo PPR saņemšanā, glabāšanā un aizpildīšanā. Bet par to kur ir vai nav noteikts kādiem nolikumiem jābūt, jāizloba no likuma Par grāmatvedību, tur ir teikts, kādiem nolikumiem jābūt, bet ne tieši tādiem vārdiem pateikts- "10. pants. Katrā uzņēmumā visi attaisnojuma dokumenti, grāmatvedības reģistri, inventāra saraksti, gada pārskati un to pielikumi, kā arī grāmatvedības organizācijas dokumenti (kontu plāni, kodifikatori u.c.) sistemātiski jāsakārto un jāuzglabā uzņēmuma arhīvā."
Noteikumi par grāmatvedības kārtošanu - "35. Uzņēmuma vadītājs ir atbildīgs par attaisnojuma dokumentu, grāmatvedības reģistru, grāmatvedības organizācijas dokumentu un citas uzņēmuma grāmatvedības informācijas saglabāšanu un aizsargāšanu pret iznīcināšanu vai nozaudēšanu."
Un visbeidzot III. Grāmatvedības organizācijas dokumenti
http://www.likumi.lv/doc.php?id=80418
lasīt sākot no 41.punkta "41. Grāmatvedības organizācijas dokumenti nosaka kārtību, kādā dokumentē, novērtē un uzskaita uzņēmuma saimnieciskos darījumus, mantu un saistības, veic inventarizāciju, sniedz pārskatus par skaidrās naudas avansu, kā arī izejvielu un citu krājumu izlietojumu, organizē attaisnojuma dokumentu apgrozību un kārto grāmatvedības reģistrus. Grāmatvedības organizācijas dokuments ir arī uzņēmuma grāmatvedības kontu plāns, šī plāna, kā arī kodu un simbolu lietošanas noteikumi, ilgtermiņa ieguldījumu, apgrozāmo līdzekļu, saistību un pašu kapitāla instrumentu klasifikācijas kritēriji, grāmatvedības ierakstu, dokumentu un reģistru glabāšanas noteikumi un gada pārskata, kā arī citu grāmatvedības pārskatu sagatavošanas noteikumi."
Gada pārskata sagatavošanas nolikuma esamību nosaka jaunie 1.LGSFinanšu pārskata sagatavošanas pamatnostādnes.