По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Kā anulēt kredītnotu? Uz tēmu sarakstu

Kā anulēt kredītnotu?
Labdien, kā rīkoties, lai anulētu kļūdaini izsniegtu kredītnotu?

Situācija tāda: ir piegādāta prece, par to izrakstīts rēķins, klients to apmaksājis. Pēc dažām dienām klients mutiski izvirza pretenzijas, rezultātā darbinieks izraksta kredītnotu un apsola paņemt preci atpakaļ. Uzņēmuma vadība izskata lietu un secina, ka darbinieks ir kļūdījies, jo prece atbilst līguma nosacījumiem, nav pamata to atgriezt, līdz ar to nav pamata arī izsniegt kredītnotu.

Lūdzu, iesakiet, kā rīkoties! Liels paldies par palīdzību!
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 13:04
16 ziņojumi

Atbildes (29)

Paņemt preci atpakaļ un atmaksāt naudu.
Japaina
Japaina 18.11.2015 13:21
10269 ziņojumi
Tieši to mēs nedarīsim. Jautājums ir, kā to noformēt grāmatvediski korekti.
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 14:10
16 ziņojumi
Jautājums ir, kā to noformēt grāmatvediski korekti.
Ntpie 18.11.2015 14:10
Nekādi, par kļūdām jāmaksā.
Japaina
Japaina 18.11.2015 14:32
10269 ziņojumi
Vai tas ir noteikts kādā normatīvā aktā, ka kredītnotu, atšķirībā no jebkura cita kļūdaini izrakstīta dokumenta, nevar anulēt?

Paldies par Jūsu atbildēm!
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 16:29
16 ziņojumi
Jūsu izrakstīts un parakstīts kredītrēķins ir pie viņiem un anulēt to var tikai ar viņu piekrišanu.

Pretēja gadījumā
Jautājums ir, kā to noformēt grāmatvediski korekti.
Ntpie 18.11.2015 14:10
Nekādi, par kļūdām jāmaksā.
Japaina 18.11.2015 14:32
Meek
Meek 18.11.2015 17:53
5705 ziņojumi
Vai tas ir noteikts kādā normatīvā aktā, ka kredītnotu, atšķirībā no jebkura cita kļūdaini izrakstīta dokumenta, nevar anulēt?
Ntpie 18.11.2015 16:29
Jūs anulēsiet, bet vai darīs pretējā puse?
Japaina
Japaina 18.11.2015 18:21
10269 ziņojumi
Maliet nav saprotams. Pircējs atnesa preci atpakaļ, parakstija kedītrēķinu un aizgāja prom ar savu eksemplāru?
Sletla
Sletla 18.11.2015 18:58
13650 ziņojumi
Maliet nav saprotams. Pircējs atnesa preci atpakaļ, parakstija kedītrēķinu un aizgāja prom ar savu eksemplāru?
Sletla 18.11.2015 18:58
Prece atrodas pie pircēja, turklāt ir uzsākta tās lietošana. Tas padara atgriešanu praktiski neiespējamu.
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 19:34
16 ziņojumi
Vai tas ir noteikts kādā normatīvā aktā, ka kredītnotu, atšķirībā no jebkura cita kļūdaini izrakstīta dokumenta, nevar anulēt?
Ntpie 18.11.2015 16:29
Jūs anulēsiet, bet vai darīs pretējā puse?
Japaina 18.11.2015 18:21
Tāpēc jautāju, kā to izdarīt, lai tā būtu nevis viņu izvēle - anulēt vai nē - bet lai viņiem tiktu piestādīts informatīvs dokuments, ka IR jāanulē.
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 19:42
16 ziņojumi
Savā nespeciālista grāmatvedībā galvā izdomāju: ja nepareizu rēķinu labo ar kredītnotu, tad nepareizu kredītnotu var labot ar rēķinu.

?

Kurš nav jāapmaksā, bet kurš nosedz kredītnotu.
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 19:48
16 ziņojumi
Uzņēmuma vadība izskata lietu un secina, ka darbinieks ir kļūdījies,
Ntpie 18.11.2015 13:04
Vai Jums katrs darbinieks ir tiesīgs parakstīt nodokļa rēķinu un kredītrēķinu, ka tā var kļūdīties?
Japaina
Japaina 18.11.2015 20:04
10269 ziņojumi
Turpmāk daudz ko darīsim savādāk, lai tādas kļūdas nepieļautu.
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 20:10
16 ziņojumi
Bet ko sakāt par vēl vienu rēķinu? Tas būtu grāmatvediski pareizi?
Ntpie
Ntpie 18.11.2015 20:11
16 ziņojumi
Tas būtu grāmatvediski pareizi?
Ntpie 18.11.2015 20:11
Pēc manām domām - nē.Bet, kas tad tai precei par problēmām, kā saņēmējs pamato?
Japaina
Japaina 18.11.2015 21:08
10269 ziņojumi
Prece atrodas pie pircēja, turklāt ir uzsākta tās lietošana. Tas padara atgriešanu praktiski neiespējamu.
Ntpie 18.11.2015 19:34
Arī jau lietojamo preci, brīžiem, ir jāpieņem atpakaļ, ja atklājas kaut kādas problēmas lietošanas laikā.
Lasiet likumu par patērētāja tiesību aizsardzību un izvērtējiet savu situāciju: kāpēc pircējs vēlas preci nodot atpakaļ un saņemt atpakaļ savu naudu
Meek
Meek 18.11.2015 21:48
5705 ziņojumi
Teiksim tā, ļoti vāji pamato (lai paliktu korekti). Būtībā pārdomāja.

Pircējs ir juridiska persona, patērētāju tiesību likums uz mūsu situāciju neattiecas. Protams, ja kaut kas nedarbotos - garantijas nodrošinām bez vārda runas.

Japaina, kāpēc Jums šķiet, ka izrakstīt jaunu rēķinu būtu nepareizi no grāmatvedības viedokļa?
Ntpie
Ntpie 19.11.2015 00:13
16 ziņojumi
kāpēc Jums šķiet, ka izrakstīt jaunu rēķinu būtu nepareizi no grāmatvedības viedokļa?
Ntpie 19.11.2015 00:13
Domāju, ka otra puse nepieņems un neparakstīs.Vajag vienoties ar pircēju.
Japaina
Japaina 19.11.2015 00:23
10269 ziņojumi
Bet kas tad viņiem jāpieņem? Pavadzīme jau ir, parakstīta no viņu puses. Nekādu atpakaļpieņemšanas aktu savukārt neparakstīsim mēs.

Būs faktūra. Kaut vai pa pastu ierakstītā vēstulē. Viņi to nemaksās, dabiski, bet tas jau arī nav mūsu mērķis. Toties mūsu grāmatvedībā gali satiksies.
Ntpie
Ntpie 19.11.2015 01:07
16 ziņojumi
Domāju, ka otra puse nepieņems un neparakstīs.Vajag vienoties ar pircēju.
Japaina 19.11.2015 00:23
Ясно, что не примут новый документ, не подпишут и в свою базу бухгалтерского учета не внесут.
На сегодняшний день у покупателя в наличиии товар, за который он ничего не должен, т.к. получил кредит-ноту. Товар получил официально и бесплатно.Приятный подарок
Ser
Ser 19.11.2015 01:38
3685 ziņojumi
Domāju, ka otra puse nepieņems un neparakstīs.Vajag vienoties ar pircēju.
Japaina 19.11.2015 00:23
Ясно, что не примут новый документ, не подпишут и в свою базу бухгалтерского учета не внесут.
Ser 19.11.2015 01:38
Bet vai viņu grāmatvedība ir mūsu problēma?

Naudu viņi ir samaksājuši.
Ntpie
Ntpie 19.11.2015 01:56
16 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.