Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
сделки с наличными деньгами
добрый день, хотела уточнить про сделки с наличными деньгами. Директор покупает за свои наличные деньги товар на фирму на сумму 5000 лс, надо ли это декларировать?
Atbildes (87)
direktors vispirms aizdod firmai un tad pērk
jādeklarē par to firmu no kā pērk preci
Не всегда товар можно покупать за наличные.
ja pērk vairumtirdzniecībā, tad jābūt viņu reģistrā ko viņi iesnieguši VID
В Польше некоторые фирмы продают только за наличные. Поэтому других вариантов нету.
nu tad jāskatās ar vienu firmu nepārsniedz tie nelaimīgie 10 000 Ls.
а в мозамбике человеческими почками торгуют
nu Mozambikā nevajag 5000 latus. Tur vajag 5000 metrus stikla pērlīšu krellīšu, 5000 spogulīšu
подождите, он что, покупает за наличку в Польше?Тогда декларировать не нужно.
А с чего это не надо декларировать? Вроде есть мнение что Латвийские налогоплательщики декларируют сделки вне зависимости от места совершения сделки.
Видимо, потому что на Польшу не распространяются латвийские законы.
На Польшу не распространяются, а вот на латвийскую фирму, покупающую там товар за наличные, очень даже распространяются.
Latvijā reģistrētai firmai ir jādeklarē visi skaidrās naudas darījumi: neatkarīgi no tā vai tie ir bijuši ar Latvijas firmu vai Mozambikas.
И из чего же это следует?
Из закона. Вот транспортникам разрешено декларировать сделки больше 10 тысяч именно с иностранными партнерами.
Интрига.В законе сказано - налогоплательщики декларируют взаимные сделки. Налогоплательщиками поляки тут не являются, что декларировать?
Взаимные- вы им-они вам продают/оказывают
А налогоплательщики - это:
4) nodokļu maksātāji — Latvijas Republikas vai ārvalstu fiziskās un juridiskās personas un uz līguma vai norunas pamata izveidotas šādu personu grupas vai to pārstāvji, kas veic ar nodokli apliekamas darbības vai kam tiek garantēts ienākums nākotnē. Konkrētā nodokļa objekts un maksātāju loks tiek noteikts katra konkrētā nodokļa likumā. Šā likuma un konkrēto nodokļu likumu izpratnē par nodokļu maksātājiem uzskatāmas arī ar pievienotās vērtības nodokli apliekamās personas un personas, to grupas vai grupu pārstāvji, kuras ietur vai kurām jāietur nodoklis no maksājumiem citām personām, to grupām vai grupu pārstāvjiem;
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture