Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Transportlīdzekļa nodoklis
Sitācija sekojoša - uzņēmums nopērk no fiziskas personas vieglo transportlīdzekli. Pirkuma līgums sastādīts 01.jūnijā. Transportlīdzeklis CSDD pārreģistrēts un nodoklis samaksāts 06.jūnijā. Vai uzņēmums drīksts iekļaut izmaksās pirkto degvielu laika periodā no 01. līdz 06. jūnijam?
Atbildes (4)
Ja transp. līdz. ir uz uzņēmuma vārda reģistrēts ar 6 jūniju, tad arī izdevumi ar 6 datumu.
Pirms tam var izdevumus norakstīt saskaņā ar Patapinājuma līgumu
Списывайте. Машину можно переписать и позже, а налог платится за месяц.
Ceļa nodokli var norakstīt, bet iekļaut izmaksās, kas saistītas ar saimniecisko darbību, pirkto degvielu laika periodā no 01. līdz 06. jūnijam gan nevar, jo tad vēl nebija mašīnas uz kuru tā tiktu norakstīta ar attiecīgas dienas maršruta lapu, tā vismaz mums VID pārbaudē aizrādija un lika visu naudu par degvielu izņemt ārā, jo lūk ar pirkuma līgumu vien esot par maz, vajagot arī pieņemšanas nodošanas aktu, kurā esot uzrādīti arī tehniskā talona Nr. un izdošanas datums. Tā ka summa bija 20.LVL tad izteica tikai aizrādījumu, bet ja būtu bijusi lielāka, būtu sekojušas jau reālas soda sankcijas, kādas - to gan nepateica.
Mīļa miera labad ielikām ar saimn. darbību nesaistīt. izdevumos.
Bet var jau būt ka var arī kā Albina saka, lai arī mums VID ir valsts iestādījums, bet tomēr prasības krasi atšķiras pat vienas VID nodaļas darbinieku starpā.
Ну конечно кроме договора должен быть акт приема-передачи. Это даже не обсуждается.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture