Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
N.aut.p.n. Uz tēmu sarakstu
91 ziņojums
Atbildes (39)
197 ziņojumi
91 ziņojums
Удачного вам дня!
91 ziņojums
19 ziņojumi
сообщений: 19 24.03.2011 15:42
Будьте сразу готовы к налоговому аудиту.
----------------
Ну и что? Будет трудно дать полный отчет о предналоге? С нуля, а не с 1000? Или отсканировать некоторые доки и послать по электронной почте?
10004 ziņojumi
подтвердите ещё раз документами
и порядком в бух. доках
7478 ziņojumi
N.aut.p.n.
N.pārm.n
A.a.p.izm
1912 ziņojumi
1499 ziņojumi
N.aut.p.n.
N.pārm.n
A.a.p.izm
Lūdzu paskaidrojiet kāds!
Uzņēmumam bija PVN pārmaksa par pirmo pusgadu 600Ls, tagad par otro pusgadu jāmaksā nodoklis 150Ls, uzņēmums nesamaksāja, jo bija pārliecināts par priekšnodokļa esamību, bet tagad nodokļu izdrukās sarēķinātas soda naudas par tiem nesamaksātiem 150 un pārmaksa 600 nav ņemta vērā
Kāpēc? Kā to jāparāda gada pārskatā? Ļoti gaidīšu komentārus, paldies! 113 ziņojumi
A.a.p.izm - Atkal atnākuši pēc izmaksām. Ai,ai, pilnīgs izmisums.
...
113 ziņojumi

Par Jūsu aprakstīto situāciju par PVN pārmaksu līdz 01.07.2010. šeit forumā runājam jau veselu gadu, pat vairāk.
Izmantojiet meklēšanu un lasiet. Arī likumu lasiet. Veiksmi!
Saeima ir pieņēmusi un Valsts
prezidents izsludina šādu likumu:
Grozījumi likumā "Par pievienotās vērtības nodokli"
63. Pārmaksāto nodokļa summu, kas izveidojusies par taksācijas periodiem līdz 2010.gada30.jūnijam, atmaksā apliekamās personas norādītajā bankas kontā 30 dienu laikā pēc pamatota pieprasījuma saņemšanas un nodokļu administrēšanas pasākumu veikšanas.
а подскажите пожалуйста, куда в балансе поставить эту automātisko pārmaksas neizmantošanu (вы поняли)? я до сих пор не написала в ВИД письмо с просьбой зачислить на дальнейший период. спасибо. очь жду
851 ziņojums