Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Uzņēmumu vieglo TL nodoklis.
Uzņēmums maksā uzņēmuma vieglo TL nodokli, automašīnas tiek izmantotas gan saimnieciskai, gan privātajām vajadzībām. Uzņēmums šo nodokli, vai daļēji grib ieturēt no darbinieka. vai tā var darīt? Ja ietur no darbinieka šo nodokli, tad vai tādā gadījumā var visas pārējās izmaksas likt uz saimniecisko?!
Atbildes (12)
Вчера была на семинаре -Нина Подвинска читала. Так нам объяснили, что если заплачен автоналог, то на эту машину можно списывать ВСЁ на хоз.деятельность. Путевые листы не требуются, только акт, где зафиксировать показание на начало и конец месяца, чтоб не превысить норму расхода бензина. А если работодатель дает машину работнику и за это требует возмещение налога, то это вообще по сути аренда получается. Чем не хоз.деятельность?
Bet ja no darbinieka tiek ieturēts varbūtējais labums par a/m izmantošanu?
No Finansu ministrijas:
Šodien mums bija sanāksme ar VID – vienojāmies, ka nākošnedēļ VID publiskos metodiskos norādījumus, kuri cerams palīdzēs novērst neskaidrības.
Tāpat aptuveni divu mēnešu laikā FM sagatavos un virzīs grozījumus likumā, novēršot nepilnības.
Attiecībā uz VID reģionu skaidrojumiem – konkrētais gadījums tiešām nav korekts. Centīsimies tādus gadījumus novērst.
Runa iet par Vidzemes VID skaidrojumu zīmēt maršruta lapas saimn. darbībai un personīgai lietošanai (arī tad, ja samaksāts autonodoklis)
2.3 Šā panta otrajā un 2.1 daļā minētais ienākums ietver arī darbiniekam, īpašniekam, kapitālsabiedrības valdes loceklim vai padomes loceklim, personai, kas pilda pienākumus vēlētā amatā, kā arī šo personu ģimenes locekļiem (turpmāk — labuma guvējs) doto labumu no darba devējam piederoša vai darba devēja rīcībā esoša vieglā pasažieru automobiļa izmantošanas tādiem uzdevumiem vai vajadzībām, kas nav saistītas ar darba vai dienesta pienākumu vai darba devēja saimnieciskās darbības veikšanu, ja labuma gūšanas mēnesī par vieglo pasažieru automobili nemaksā uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli. Šīs panta daļas izpratnē par fiziskās personas ģimenes locekļiem uzskatāmi tās vecāki, vecvecāki, laulātais, bērni un mazbērni. Par gūto labumu no darba devējam piederoša vai darba devēja rīcībā esoša vieglā pasažieru automobiļa izmantošanas, ja par vieglo pasažieru automobili nemaksā uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli, ir jāmaksā algas nodoklis.
Par IIN8.panta2.3daļa
jūsu minētā 2.3. daļa ir spēkā tikai tad,
ja labuma gūšanas mēnesī par vieglo pasažieru automobili nemaksā uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokli
Вот если автоналог не платится - тогда путевки надо. Так нам Подвинская завещала. Но, сами понимаете, наши законы каждый читает по-своему...:-(
Это Подвинска-то не умеет читать законы?
Ну, вы даете
Путевки путевками, а посчитают ли их убедительным доказательством, если законом предусмотрено только ЖПС?
К тому же как только засекут личное потребление - так сразу "лабумс" и налогииии
Mu-maija, что Вы! Конечно же, я ни в коем случае не сомневаюсь в Подвинской! Именно по этому я хожу на ее семинары и озвучиваю ее мысли здесь. Просто в лучших традициях нашего форума сейчас обязательно найдется спорщик, который все понял по-другому!
Так-так.
Просто очень даже берет сомнение, что обыкновенные путевки без этого ЖЖЖ будут считать достаточным оправданием.
Иначе получается, что в законе имеется определенная дыра - оченьсомнительно, что такое допущено.
Es arī par to šaubos tieši ši cauruma likumā dēļ, bet atsevišķi VID tā to reklamē ( tikai ceļazīmes, bez GPS un pat PVN 100% priekšnodoklī);-)
Tā viņi gatavo sev lauciņu, kuru pļaut audita laikā
Valstij tak nauda trūkst
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture