Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Микро и нерезидент
Открыли 22/12/2010 микропредприятие.Учредителей двое ( гражд.Латвии и гражд.России).На микро должны быть работники с налоговыми книжками. Как быть с нерезиднтом.Ему надо приехать сюда и получить разрешение и налоговую книжку.Директор и работник гр.Латвии.Нерезидент Латвии только влажил начальный капитал.Подскажите.
Atbildes (11)
Domāju, ka valdes locekļi tikai ieiet darbinieku skaitā. Jūsu Krievijas valdes loceklis būs ar o,oo algu, neko citu viņam nevajag.Paziņot ar 16. kodu gan vajag.Jair divi valdes locekļi, tad darbiniekus variet pieņemt tikai 3. Liekas par nerezidentiem bija rakstīt pie MUN Metodikā.
Валдес лосеклис по уставу только резидент, нерезидент только учредитель
Par mikrouzņēmumu nodokļa maksātāju var kļūt individuālais komersants, individuālais uzņēmums, zemnieka vai zvejnieka saimniecība, kā arī fiziskā persona, kas reģistrēta VID kā saimnieciskās darbības veicējs, vai sabiedrība ar ierobežotu atbildību, kuri atbilst šādiem kritērijiem:
1) ja tās dalībnieki (ja tādi ir) ir fiziskās personas. Sabiedrības ar ierobežotu atbildību dalībnieki – fiziskās personas – vienlaikus ir arī valdes locekļi,
Я это знаю меня интересует налоговая книжка нерезидента.Ведь сказано 5 человек в ключая учредителей, и налоговая книжка должна быть на микро
Налоговую книжку ему просто так никто и не выдаст, по-моему. Нужно прожить в Латвии более 183 дней, если я не ошибаюсь, чтобы ее получить.
Тогда получается что он будет только числится, но надо ли ставить в ВИД нерезидента
Это Вы у них уточните, как быть в такой ситуации.
Domāju, ka vjag, bet protams var jautāt VID.
ВИД присвоит ему код налогоплательщика. А если налоговой нет, то по-любому нет ни минимума, ни льгот. Какие у ВИДа могут быть претензии.
код налогоплательщика это его день рождение и ставить под кодом16 или как
Первоначально поставьте в зиняс поставьте дату рождения, ВИД сам присвоит ему код налогоплательщика. Следующие отчеты будете сдавать уже с этим кодом.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture