Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
PVN_2011 Uz tēmu sarakstu
6641 ziņojums
Atbildes (9)
156 ziņojumi
Visdrīzāk jau janvāra pirmajās dienās.
Mūsu parlamentāriešiem taču jānovāc fermas draugos, jāpabaro zivtiņas un tml.
Kā gan Jūs to nesaprotat!
Kā mana mazmeita man mēdz teikt: Tu ko!?! Nesaproti to vārdu!?!
Cik reizes man Tev tas vēl būs jāsaka!?!
Līdz ar to no 2011.gada1.janvāra fiziskās vai juridiskās personas un šādu personu ar līgumu vai norunu saistītas grupas vai to pārstāvji var nereģistrēties Valsts ieņēmumu dienesta (VID) ar PVN apliekamo personu reģistrā un nemaksāt nodokli valsts budžetā, ja to veikto ar nodokli apliekamo preču piegāžu un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība iepriekšējo 12 mēnešu laikā nav pārsniegusi 35 000 latu.
Ja veikto ar nodokli apliekamo preču piegāžu un sniegto pakalpojumu kopējā vērtība iepriekšējo 12 mēnešu laikā ir pārsniegusi šo slieksni, personai līdz tam taksācijas periodam sekojošā mēneša 15.datumam kad ir pārsniegts 35 000 latu slieksnis, jāiesniedz VID iesniegumu reģistrācijai VID ar PVN apliekamo personu reģistrā.
Pēc sliekšņa pārsniegšanas līdz reģistrācijas brīdim VID ar PVN apliekamo personu reģistrā persona aprēķina nodokli no apliekamo darījumu vērtības, kas pārsniedz 35 000 latu. Aprēķināto nodokli iekļauj minētajā vērtībā.
Šo nosacījumu var nepiemērot, ja personai pēc viena darījuma, ar kuru pārsniegts noteiktais reģistrācijas slieksnis, turpmāko 12 mēnešu laikā nav paredzēts veikt citus apliekamus darījumus, kuru kopējā vērtība pārsniegtu 35 000 latu. Šajā gadījumā minētā persona iemaksā PVN valsts budžetā, nereģistrējoties VID ar PVN apliekamo personu reģistrā.
"Likumprojektā arī noteikts 20% ierobežojums priekšnodokļa atskaitīšanai par iegādāto vieglo pasažieru automašīnu un ar tās uzturēšanu saistītajām izmaksām. Minētais ierobežojums nav attiecināms uz gadījumiem, kad apliekamā persona veic tādus apliekamus darījumus kā pasažieru pārvadājumu vai preču transporta pakalpojumus, autovadīšanas prasmes apmācību, automašīnu nomas pakalpojumus u.c."
es nesaprotu, ja man uz firmu ir automašina, ar kuru tiek piegādāta prece (dažkārt) tad es varēšu tikai 20 % noPVN atksaitīt???
61 ziņojums
116 ziņojumi