Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Palīdziet lūdzu!
Labdien.Situācija: vienai īpašniecei ir divas firmas. Jūnija tika nsavstarpēji līgumu:viena firma izlda noteiktus darbus, otra piegādā pirmai materiālus un iznomā auto. Par šiem darījumiem tika izrakstīti rēķini un pavadzīme, PVN tika iekļauts deklarācijā.Kavējuma dēļ maksa netika saņemta, un es domāju, ka šie darbi vispār netiks izpildīti.Vai var izrakstīt kredītrēķinus un anulēt darījumus?Kā kredītrēķini ietekmēs deklarācijas rezultātu?Kurā rindā tos jāatspoguļo?
Atbildes (7)
Uzlieciet meklētājā - kredītrēķins.
А лучше всего почитать правила. Ответить не трудно, написать две цифры. Но Вам же будет и лучше, и спокойнее, если сами все узнаете и запомните.
Tikai neaizmirstiet - ja viena firma samazinās budžetā maksājamo nodokli, otrai firmai tas būs jāpalielina.
Zārks jau nevar palikt tukšā.
Pēc Jūsu apraksta izskatās, ka tie ir bijuši avansa rēķini un ne vienai, ne otrai firmai pirms apmaksas nav bijis jāiekļauj PVN deklarācijā. Es labotu jūnija deklarācijas.
Par kredītrēķiniem diezgan izsmeļoši aprakstīts Bilances šī gada 20.numurā.
Ja bija avansa rēķini, tad jau nebija ko iegrāmatot.
Un nav ko labot.
Avansa rēķinus grāmato tikai, veicot to apmaksu.
Diemžēl January raksta, ka PVN deklarācijā iekļauti rēķini par pakalpojumiem, kuri nav apmaksāti un ,visticamāk, netiks izpildīti....
Jāpagaida, ko February rakstīs...
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture