Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN Pārmaksa (IK)
Ceru kāds var palīdzēt jaunajam komersantam saistībā ar nodokļu nomaksu. Lieta tāda, ka pirms 3 mēnešiem reģistrēju IK, visu šo laiku neveicu saimniecisko darbību, bet pa šo laiku bija daudz dažādi izdevumi, kā rezultātā radusies PVN pārmaksa. Tagad, kad man ir pirmais pasūtījums un izrakstīts rēķins vai man ir jānomaksā valstij PVN vai arī nē, ja PVN pārmaksas summa pilnībā nosedz šo darījumu. Vai arī man jānomaksā PVN un tad jālūdz atgriezt PVN?
Atbildes (4)
Saskaņā ar likuma "Par PVN" Parējas noteikumu 64.punktuun 12.panta12.4.daļu(sākot ar 01.07.10.), gadījumā, jā apliekamai personai ir PVN parāds vai citu nodokļu parāds, VID pārmaksāto nodokļu summu pirms tās pārcelšanas uz nākamo taksācijas periodu novirza likumā "Par nodokļiem un nodēvam" noteiktajā kārtībā kārtējo nodokļu maksājumu un nokavēto nodokļa maksājumu veikšanai. Jā rodas pārmaksa līdz 01.07.2010., tad jāraksta iesniegumu VIDā, lai atgriezt PVN pārmaksu.
A jus esat registreti ka PVN maksatajs?
Jā, esmu reģistrējies kā PVN maksātājs šī gada jūlijā. Un man līdz šai dienai praktiski visu laiku veidojusies PVN pārmaksa. Tad sanāk, ka man jāraksta iesniegums VID, lai atgrieztu PVN pārmaksu un jau līdz šī mēneša beigām jāieskaita PVN par veikto darījumu? Man liekas kaut kā neloģiski sanāk. Ja man PVN pārmaksa ir piemēram 100,00 LVL, bet veiktā darījuma PVN summa sastāda 150,00 LVL vai man nevajadzētu maksāt tikai šo starpību, kas sanāk - 50,00 LVL ?
jāraksta (ar iepriekšējo datumu):pārcelt Ls 100.00 uz nākamo taksācijas periodu (PVN maksājumu segšanai), un pēc tam 50.00 samaksat.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture