Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Atsauce uz PVN likuma pantu avansa rēķinā Uz tēmu sarakstu
23 ziņojumi
Atbildes (21)
Kurā ailē PVN deklarācijā "ir jānorāda jau avansu saņemot"?
460 ziņojumi
23 ziņojumi
460 ziņojumi
(1) Preču piegāde ir notikusi, ja preces nosūtītas vai atlīdzība par preču piegādi saņemta pirms preču nosūtīšanas.
(11) Preču iegāde Eiropas Savienības teritorijā ir notikusi, ja preces saņemtas. Preču iegādi Eiropas Savienības teritorijā arī uzskata par notikušu, ja samaksa (atlīdzība) par preci veikta avansā.
Par 0% piemērošanu, protams, ir nepieciešams arī:
(1) Apliekamās personas preču piegādēm Eiropas Savienības teritorijā piemēro nodokļa 0 procentu likmi, ja:
1) preču pavaddokumentos (to skaitā rēķinā) norādītais preču saņēmējs ir citas dalībvalsts apliekamā persona ar derīgu reģistrācijas numuru šīs dalībvalsts ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā;
2) preces ir nosūtītas vai transportētas no iekšzemes uz galapunktu citā dalībvalstī un to apliecina preču piegādātāja rīcībā esošie preču transporta dokumenti.
Bet tas jau manuprāt ir par likmes piemērošanas apliecinājumu - jādeklarē jau tāpat ir, vai ne tā?
23 ziņojumi
460 ziņojumi
23 ziņojumi
460 ziņojumi
460 ziņojumi
12. pants. Nodokļa iemaksāšanas kārtība
(16) Nodokli par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, izņemot tos pakalpojumus, kuru sniegšanas vietu nosaka saskaņā ar šā likuma 4.1 panta ceturto daļu, maksā valsts budžetā par to taksācijas periodu, kad nosūtītas preces vai sniegts pakalpojums un izrakstīts nodokļa rēķins vai saņemts avanss saskaņā ar rēķinu.
23 ziņojumi
(1) Apliekamās personas preču piegādēm Eiropas Savienības teritorijā piemēro nodokļa 0 procentu likmi, ja:
1) preču pavaddokumentos (to skaitā rēķinā) norādītais preču saņēmējs ir citas dalībvalsts apliekamā persona ar derīgu reģistrācijas numuru šīs dalībvalsts ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrā;
2) preces ir nosūtītas vai transportētas no iekšzemes uz galapunktu citā dalībvalstī un to apliecina preču piegādātāja rīcībā esošie preču transporta dokumenti.
Bet tas jau manuprāt ir par likmes piemērošanas apliecinājumu - jādeklarē jau tāpat ir, vai ne tā? "
Ko tad mēs uzrādam 45. PVN ailē? Vai tad ne ar 0% apliekamos darījumus?
460 ziņojumi
460 ziņojumi
nu vismaz es tā saprotu. tāpēc jau vid ir jāredz, kad ir saņemts avanss
23 ziņojumi
23 ziņojumi
23 ziņojumi
460 ziņojumi