Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Parmaksātais PVN un EDS Uz tēmu sarakstu
43 ziņojumi
Atbildes (10)
43 ziņojumi
66 ziņojumi
43 ziņojumi
66 ziņojumi
Valsts ieņēmumu dienests atkārtoti informē par izmaiņām pievienotās vērtības nodokļa pārmaksas atmaksas kārtībā, sākot ar 2010.gada1.jūliju.
Lūdzam ņemt vērā, ka likumā “Par pievienotās vērtības nodokli” nav paredzēts pārmaksātās pievienotās vērtības nodokļa summas, kas izveidojušās par taksācijas periodiem līdz 2010.gada30.jūnijam, automātiski bez nodokļu maksātāja pieprasījuma pārcelt uz nākamo taksācijas periodu.
Pārmaksāto pievienotās vērtības nodokļa summu apliekamā persona var pieprasīt atmaksāt jebkurā taksācijas periodā uz bankas kontu vai lūgt novirzīt kārtējo nodokļu vai nokavēto nodokļu maksājumu segšanai, iesniedzot pamatotu pieprasījumu.
Informējam, ka pieprasījuma forma nav noteikta, līdz ar to pieprasījums ir noformējams brīvā formā, ietverot tajā pieprasījuma pamatojumu.
Nodokļu maksātājs ir tiesīgs pieprasīt pārmaksāto pievienotās vērtības nodokļa summu, kas izveidojusies par taksācijas periodiem līdz 2010.gada30.jūnijam, trīs gadu laikā no nodokļa samaksas termiņa (nodokļa samaksas termiņš ir 15 (20) dienas pēc attiecīgā perioda beigām).
Līdz ar to līdz šā gada 15. jūlijam vēl var pieprasīt pievienotās vērtības nodokļa pārmaksu, kas izveidojusies 2007.gadajūnijā.
Lūgums visiem nodokļa maksātājiem pievērst uzmanību tām nodokļu pārmaksām, kas izveidojušās iepriekšējos taksācijas gados, lai izvairītos no situācijām, kad termiņa kavējuma dēļ Valsts ieņēmumu dienests būs spiests atteikt pārmaksāto nodokļu summu atmaksu.
143 ziņojumi