Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
НДС переплата на 30.06.2010 в декларации за июнь 2010 года. Uz tēmu sarakstu
НДС переплата на 30.06.2010 в декларации за июнь 2010 года.
Добрый знойный день! Дамы подскажите можно ли в НДС декларации за июнь в графах о переносе переплаты указать всю накопившуюся сумму переплаты ( не старше 3 лет), или там можно запросить только переплату за июнь 2010, а на остаток переплаты отправить в СГД отдельное заявление.Я надеюсь направить её на погашение того же НДС в будущих периодах можно будет? Спасибо!
Atbildes (8)
Можно указать всю накопившуюся сумму переплаты
Irena,спасибо! Только если её просить направить на тот же НДС будущих периодов, то какой код налога ставить,туплю, но не нашла.В декларации вроде есть все налоги, кроме НДС.И как быть?И ещё , пожалуйста подскажите, если вся НДС переплата на 30.06.2010 в декларации за июнь 2010 года была запрошена на будущие периоды,а потом жизнь внесёт коррективы и появится необходимость "перераспределения", ну скажем часть вернуть на расчётный счёт ? Это можно будет пересмотреть ?
если её просить направить на тот же НДС будущих периодов, то нужно писать заявление в свободной форме.
Я думаю, что лучше сразу просить на расчетный счет какую-то часть.
Да? А почему лучше сразу просить на расчетный счет какую-то часть?
1.2. Pievienotās vērtības nodokļa pārmaksas atmaksa uz kontu
Nodokļu maksātājam ir tiesības saņemt pārmaksāto nodokļa summu, kas izveidojusies taksācijas periodā, aizpildot pieprasījumu deklarācijas veidlapā, ja īstenojas kāds no šādiem nosacījumiem:
apliekamās personas ar nodokļa 0% likmi apliekamo darījumu un to darījumu, kuru veikšanas vieta nav iekšzeme, apjoms ir vismaz 90% no kopējās ar nodokli apliekamo darījumu vērtības;
pārmaksātā nodokļa summa pārsniedz 1000 latu un apliekamās personas ar nodokļa 0% likmi, 10% likmi apliekamo darījumu vai to darījumu, kuru veikšanas vieta nav iekšzeme, apjoms ir vismaz 20% no kopējās ar nodokli apliekamo darījumu vērtības;
pārmaksātā nodokļa summa pārsniedz 100 latu un ir izveidojusies par pamatlīdzekļiem;
pārmaksātā nodokļa summa pārsniedz 1000 latu un ir izveidojusies par precēm, kas iegādātas, un pakalpojumiem, kas saņemti, lai nodrošinātu darījumus ar kokmateriāliem;
pārmaksātā nodokļa summa pārsniedz 15 000 latu.
Условия для возврата ПВН на расчетный счет
На семинаре сказали ставить код 8
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture