Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
autolabums-pašpatēriņš
Ув.коллеги! помогите понять, меня заклинило, наверное...с 01 июня сумму автоблага считаем самопотреблением, выписываем себе налоговый счет и отражаем в НДС декларации... я не понимаю, самопотребление - это расходы хоз.деятельности, а НДС надо отразить по кредиту, а как будут выглядеть проводки в налоговом счете?
Atbildes (15)
А почему с 1 июня? Я так понимаю, что всё с 1 января нужно исправить.
А методика учёта по НДС к данному виду сделки где-то опубликована или нет?У меня -методика налоговой от марта 2010: в ней не упоминается НДС.Воспалённые умы Минфина и налоговой "додумали "его только в мае, как я понимаю.Я понимаю, что бухгалтер всегда стрелочник,благодаря "светлым умам", сидящим в этих инстанциях, но всё-же хотелось бы иметь на руках толкование налоговой об учёте данного налога.
Подскажите, где опубликовано, что с 1 июня автоблаго=самопотребление, а правилах 933 в редакции от 1.06.2010. не нашла
Вот когда будет в нотейкумах тогда и будем думать. ИМХО.Для начала термин самопотребление под это все не катит+ принцип обложения других лабумсов работникам.
Re, te http://www.***censored***/lat/aktuali?doc=1544&hl=pa%C5%A1pat%C4%93ri%C5%86%C5%A1&ref=search arī ir rakstīts, ka tas ir pašpatēriņš..
Мы звонили в ВИд, сказали не торопитесь с начислением НДС и самопотреблением. Будут разъяснения в июне. Видземское и Зиемельское отделение ответили почти слово в слово. Мы, мол сами ничего не знаем и комментариев не даём. Ждём-сс...
А возможность взять компенсацию с работника за использование авто никто не использует? Я за 1 квартал сдала такой отчет, т.е. labums показала 0.00. Полученная компенсация - вне закона о PVN. Только при этом я не могу ту часть бензина, которая используется для личных нужд, отнести в затраты и предналог. Как эту часть выделить, пока не определилась. Может, установить норму в процентах ? Пожалуйста, поделитесь опытом.
Kāpēc nevar, var visiem čekiem PVN likt priekšnodoklī, ja uzskaitīts un kompensēts labums. Tie skaitās saimnieciskās darbības izdevumi.
es uzskaitu visus auto izdevumus - līzingu, degvielu, stāvvietu - tad % sadalu privātos un darba braucienus un to %, kas sanāk privāti ņemu no izdevumiem ārā, un lieku pie "ar saimn.darb.nesaistītajiem" un tiem PVN arī priekšnodokli neatdalu. Tad labumu aprēķinu no tiem 70Ls atskaitot kompensējamo summu. Tikai tagad nesaprotu, ko ar to PVN - tai starpībai man tad vēl PVN jāaprēķina?
MK noteikumos 1666 teikts, ka "Ja labuma guvējs kompensē darba devējam izdevumus par automobiļa izmantošanu personīgajām vajadzībām, tad par labumu no automobiļa izmantošanas personīgajām vajadzībām uzskata minētā labuma un darba devējam samaksātās kompensācijas starpību (ja tā ir pozitīva)." tad kurš ir tas "labums" kas uzskatāms par pašpatēriņu tie 40,70, 100, 150Ls vai starpība?
Starpība, ja kompensē, ja nekompensē, tad 40, 70, 100, 150:-D
Labums, он же pašpatēriņš - это starpība между (40, 70, 100, 150)и компенсацией. Кстати, Rumpumpele, Вам спасибо, я ведь совсем забыла про эти 1,5 % на "ar saimn.darb.nesaistītajiem", velns бы их побрал.
A kas ir ar saimn.darbību nesaistītie. Visi izdevumi, ja maksā labumu skaitās saimnieciskie saskaņā ar UIN.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture