Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nolietojums nodokliem
Ka bus pareizi? Jaundibinats uznemums, taksacijas periods 09/2008-12/2009. PML iegade gan 2008 gan 2009. PML kartite aizpildita 2008 un 2009 gadam atseviski. UIN deklaracija jauzrada uzkrato par 2008 un 2009 nolietojumu nodokliem (bus jamaksa UIN mazak). Vai man jaapvieno 2008 un 2009 uzradot PML kartite tikai ka 2009 un UIN bus lielaks.
Atbildes (10)
Если ГО сдаёте за период 09,2008,-12,2009, то и амортизацию для налогов так считаете.
Сделайте себе две таблички по налогам. За 2008 и 2009. 2008 посчитаете пропорционально месяцам существования фирмы, а 2009 полностью. Сложить две цифры в декларацию не составит труда, я думаю.
No 13.panta
Ja nodokļa maksātāja taksācijas periods ir īsāks vai garāks par 12 mēnešiem, nodokļa maksātāja pamatlīdzekļu taksācijas perioda nolietojuma kopsumma, kas aprēķināta saskaņā ar šo pantu, tiek reizināta ar koeficientu, kuru savukārt aprēķina, mēnešu skaitu taksācijas periodā dalot ar divpadsmit. Nosakot pamatlīdzekļu atlikušo vērtību nodokļa aprēķināšanas vajadzībām, tiek piemērota koriģētā taksācijas perioda nolietojuma kopsumma;
Обнаружила ошибки в подсчёте налогого износа 2006 21.00Ls, 2007 13.00Ls, 2008 81.00Ls, не хочется исправлять декларации, может скорректировать на разницу в 115Ls в этом году, что посоветуете?
Если бы делали правильно налог увеличился бы?
Тогда правильней декларации пересдать. С другой стороны, какое там увеличение налога с этих сумм?
2006 год 3.15, 2007 год 1.95, 2008 год 12.15
Ну и думайте сами дальше.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture