Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN no Lietuvas pakalpojumu sniedzēja Uz tēmu sarakstu
PVN no Lietuvas pakalpojumu sniedzēja
Kāda PVN likme jāpiemēro, ja Lietuvas PVN maksātājs sniedz būvniecības un arhitektu pakalpojumus Latvijas PVN maksātājam, arī būvniecības objekts atrodas Latvijā. Vai Lietuvas PVN maksātājam nav jāreģistrējās par PVN maksātāju Latvijā ?
Atbildes (5)
Должны зарегистрироваться в Латвии. Но если не зарегистрируются, у вас будет реверс.
Lietuvas pakalpojumu sniedzēji darīja zināmu, ka izrakstīs rēķinu ar 0 likmi, domāju, vai būs pareizi pēc grozījumiem, kas spēkā ar 1. janvāri 2010. ?
Правильно. Почти.
Место оказания услуг, связанных с недвижимостью - место нахождения недвижимости. Если недвижимость в Латвии, значит литовский НДС они выставить не могут. Латвийский НДС можно вставить только после регистрации в Латвии.
Значит НДСа не будет вообще, а не о%.
Tātad ievelk svītru PVN vietā, kā lasīju skaidrojumos portālā ifinanses. Bet tur sapratu arī, ka citai ES apliekamai personai tādā gadījumā OBLIGĀTI jāreģistrējās pie mums un tad rēķinā būs 21 %, vai tā ? Vai mums arī par to jānes kāda atbildība, ja viņi to nedara, bet raksta ar svītru un mēs reversā? Budžetā tak naudiņa neieies ?
Paskaidrojiet viņiem mūsu likumdošanas nianses.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture