Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Возврат переплаченного PVN.(0%likmi) Uz tēmu sarakstu
30 ziņojumi
Atbildes (16)
772 ziņojumi
Ar likumu no 2010.gada1.jūlija tiks ieviesta jauna pārmaksātā PVN atmaksas sistēma.
Pārmaksātā PVN summa ir maksāšanai valsts budžetā aprēķinātās PVN summas un atskaitāmā priekšnodokļa starpība.
Veicot nodokļu administrēšanas pasākumus, VID 30 dienu laikā pēc tam, kad saņemta PVN deklarācija par taksācijas periodu, pārceļ apstiprināto pārmaksāto PVN summu uz nākamo taksācijas periodu līdz taksācijas gada beigām, sedzot nākamajos taksācijas periodos valsts budžetā maksājamo PVN summu.
Ja apliekamai personai ir PVN parāds vai citu nodokļu, nodevu vai citu valsts noteikto maksājumu parāds, tad VID pirms PVN pārmaksas pārnešanas uz nākamo taksācijas periodu to novirza likumā "Par nodokļiem un nodevām" noteiktajā kārtībā kārtējo nodokļu maksājumu vai nokavēto nodokļu maksājumu segšanai.
Noslēdzoties taksācijas gadam, VID uz nākamajiem taksācijas periodiem pārnesto pārmaksu atmaksā apliekamās personas norādītajā bankas kontā 30 dienu laikā pēc PVN deklarācijas par pirmstaksācijas gada pēdējo taksācijas periodu saņemšanas.
Pārmaksāto PVN summu, kas izveidojusies taksācijas periodā, apliekamās personas likumā noteiktajos gadījumos var lūgt atmaksāt personas norādītajā bankas kontā pirms taksācijas gads ir noslēdzies šādos gadījumos:
1) apliekamās personas ar nodokļa 0 procentu likmi apliekamo darījumu un to darījumu, kuru veikšanas vieta nav iekšzeme, apjoms ir vismaz 90 procenti no kopējās ar PVN apliekamo darījumu vērtības;
2) pārmaksātā PVN summa pārsniedz 1000 latu un apliekamās personas ar nodokļa 0 procentu likmi, 10 procentu likmi apliekamo darījumu vai to darījumu, kuru veikšanas vieta nav iekšzeme, apjoms ir vismaz 20 procenti no kopējās ar PVN apliekamo darījumu vērtības;
3) pārmaksātā PVN summa pārsniedz 100 latu un ir izveidojusies par pamatlīdzekļiem;
4) pārmaksātā PVN summa pārsniedz 1000 latu un ir izveidojusies par precēm, kas iegādātas, un pakalpojumiem, kas saņemti, lai nodrošinātu darījumus ar kokmateriāliem;
5) pārmaksātā nodokļa summa pārsni
154 ziņojumi
15 ziņojumi
15 ziņojumi
Интересно, отностися ли этот пунк к ОС приобретенным ранее или только приобретенным после 01.07.2010?
64. Grozījumi šā likuma 12.pantā (attiecībā uz šā panta papildināšanu ar 12.2, 12.3, 12.4, 12.5, 12.6, 12.7, 12.8, 12.9, 12.10 un 12.11 daļu) ir attiecināmi uz to pārmaksātā nodokļa summu, kas izveidojusies, sākot ar 2010.gada1.jūliju.
(01.12.2009. likuma redakcijā, kas stājas spēkā 01.01.2010.)
nav ziņojumu
nav ziņojumu
15 ziņojumi
ziņojumu: 8 26.04.2010 10:14
Tātad tas tiesa, ja izpildas kāds no šiem pieciem nosacījumiem tad PVN pārmaksu apmaksās tikai pēc decembra deklarācijas iesniegšanas?
______________________
Tieši otrādi, ja izpildās kāds no šiem nosacījumiem, tad atmaksā katru mēnesi:-D
15 ziņojumi
(127) Pārmaksāto nodokļa summu, kas izveidojusies taksācijas periodā, Valsts ieņēmumu dienests pēc apliekamās personas pieprasījuma ATMAKSĀ šīs personas norādītajā bankas kontā, ievērojot šā panta 12.3 daļā noteikto termiņu, ja īstenojas kāds no šādiem nosacījumiem:
utt. kā jau iekopējusi Cita. T.i 30 dienu laikā kā rakstīts 12.3.punktā.
15 ziņojumi
15 ziņojumi
vai tad ne tā?
15 ziņojumi