По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Iesācējiem

Par IIN nomaksāšanas kārtību Uz tēmu sarakstu

Par IIN nomaksāšanas kārtību
Palīdziet šito izprast līdz galam:

"Darba devējs algas nodokli iemaksā budžetā reizi mēnesī, kad bankā tiek saņemta nauda iedzīvotāju ienākumu izmaksai. "

(likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” 17. panta piektā daļa)

Ja darbinieku atbrīvo, piem.12.oktobrī, tātad IIN budžetā maksājam tikai novembrī, kopā ar pārējo darbinieku IIN? Vai ir pārkāpums, ja iemaksā oktobrī? Ja to samaksā oktobrī (atbrīvošanas dienā), vai VSAOI un IIN ziņojumā obligāti tikai un vienīgi novembrī? Es līdz šim sapratu, ka IIN nomaksā ienākumu izmaksas dienā, kā arī attiecīgajā nomaksas periodā iekļauj pārskatā... Tātad tomēr sapratu nepareizi?
Bavaria
Bavaria 10.11.2009 14:25
88 ziņojumi

Atbildes (1)

Tā patiešām ir rakstīts, bet nezinu, kurš tā dara.

Es personīgi IIN maksāju reizē ar visiem pārējiem nodokļiem - līdz 15.datumam

Arī par mēneša vidū atbrīvotajiem.

Jaukt sev galvu un maksāt IIN par katru darbinieku atsevišķi - tād ugreznību es neatļaujos.

Ja darbinieku atbrīvojāt 12.oktobrī, izmaksājāt viņam visu, kas pienākas, iekļāvāt to visu oktobra algu aprēķina sarakstā, abus nodokļus par viņu samaksāsiet līdz 15.novembrim (Ja VSAOI Jums nav kāds vēlāks termiņš noteikts gadījumā).

Soc.atskaitē viņš Jums būs par oktobri, un arī par novembri. Par novembri atseviškā sadaļā - tikai IIN bez riska nodevas.

Ceru, ka izskaidroju saprotami.
Aivars007
Aivars007 10.11.2009 14:38
26984 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.