Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Fiksētais IIN un VSAOI Uz tēmu sarakstu
9 ziņojumi
Atbildes (9)
Likuma 6.pantsir papildināts ar jaunu 3.1 daļu, kurā noteikts, ka fiksētā iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātājs ir obligāti sociāli apdrošināms, ja tā ieņēmumi sasniedz Ministru kabineta noteikto obligāto iemaksu objekta minimālo apmēru, kas reizināts ar koeficientu 3,3. 2008.gadā: (1800 : 12 x 3,3 = 495).
Tādējādi, ja ieņēmumi mēnesī ir sasnieguši 495 latus, tad fiksētā iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātājs 2008.gadā iemaksas veic vismaz no 150 latiem par to mēnesi, kad ir sasniegts Ministru kabineta noteiktais obligāto iemaksu objekta minimālais apmērs.
(Grozījumi stājas spēkā ar 2008.gada1.septembri, minētā likuma Pārejas noteikumu 37.punkts).
1727 ziņojumi
No 01.07.2009 (ja min. 140) 140 x 3.3= 462 (ienākumi mēnesī)
Tādējādi, ja ieņēmumi mēnesī ir sasnieguši 594 latus (no 01.07.2009 - 462 latus), tad fiksētā iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātājs 2009.gadā iemaksas veic vismaz no 180 (140) latiem par to mēnesi, kad ir sasniegts Ministru kabineta noteiktais obligāto iemaksu objekta minimālais apmērs.
1727 ziņojumi
9 ziņojumi
tad fiksētā iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātājs 2009.gadā iemaksas veic vismaz no 180 latiem par to mēnesi, kad ir sasniegts Ministru kabineta noteiktais obligāto iemaksu objekta minimālais apmērs.
Un par 01.07.2009 vēl neko nedomāsim
1727 ziņojumi