Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Транспортные услуги PVN
Окажити , пожалуйста, консультацию: Латвийская транспортная фирма вывозит товар из Латвии в Литву (ОТПРАВИТЕЛЬ- ЛАТВИЯ, ПОЛУЧАТЕЛЬ-ЛИТВА). Какой ставкой НДС, по какой статье облагается ее услуга(транспортной фирмы для латвийской фирмы)
Atbildes (14)
Man līdzīgā situācijā (Latvijas uzņēmuma preci Latvijas transporta komp. ved uz Beļģiju) transporta kompānijas piestāda rēķinus ar 21% (to apstiprināja arī VID), bet tieši lik.pantugan nepateikšu, ja nepareizi - zinošākie var būt palabos.
zinošākie советуют прочитать 28 статью закона о ПВН. В ней все сказано.
Irinasantai, uzskatu ka jūsu gadījumā piemērojams šis PVN likuma pants: 28.p.(4) Apliekamās personas sniegtajam preču transporta pakalpojumam Eiropas Savienības teritorijā piemēro nodokļa 0 procentu likmi, ja tas tiek sniegts citas dalībvalsts apliekamai personai.
Это какой же ВИД дал Вам такое подтверждение? Транспортная компания выставит счет с 21% только за услугу на территории Латвии. На всей остальной территории ЕС и в третьи страны 0%. И чтобы ОБС не сбивала с пути - почитайте закон. Для транспортников очень четко написано.
Es tā īsti nesaprotu, kas pakalpojumu saņem, ja pakalpojums saņēmējs ir Lietuvas firma, tas piemēro 28.p.4.p.
Mior, вы абсолютно правы - в вопросе о заказчике услуги ни слова. Потому ответа на заданный вопрос дать невозможно.
Jums taisnība, atliek tikai minēt, ko es arī daru.
Ja pakalpojumi ir saistīti ar preču eksportu, importu, tranzītu - 0% likme 7. pants
Bet jusu gadījumi ir attiecināmi uz PVN 18.pantuun ir apliekami ar 21%
производитель-Латвия, покупатель-Литва, перевозчик-Латвия (кон.пункт доставки-Лит.). Счёт перевозч.Лат.-производ.Лат.
ПВН 0% или 21%
Ja par pqakalpojumu maksā Latvijas firma tad 21%, ja Lietuvas firma, tad 0%
PVN 22. pants (4) Preču transporta pakalpojuma Eiropas Savienības teritorijā sniegšanas vieta ir iekšzeme, ja preču transporta pakalpojumu Eiropas Savienības teritorijā apliekamā persona sniedz citai apliekamajai personai neatkarīgi no tā, kur uzsākta preču transportēšana.
Tādējādi, jūsu gadījumos 21%
Nav bijusi saskare ar šādu situāciju, bet kautko es te nesaprotu. Latvijas uzņēmumam būs jāmaksā PVN budžetā, bet kuram tad tiek prieksnodoklis?
Дык у второго латвийского предприятия тот предналог будет.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture