Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN par lauztu līgumu
2009. gadā lauzts līgums no 2008. gada, par ko 2008. gadā saņemts avansa maksājums ar 18% PVN.Tagadjāizraksta galīgais rēkins avansa maksājuma apmērā, jo par tādu summu darbs ir veikts un jau 2008. gadā. Rakstīšu rēķinu ar 18%. Vai tas būs pareizi ?
Atbildes (9)
Nē.
Par izpildītiem darbiem, ja rakstat rēķinu tagad, PVN 21% apmērā un avansa ieskaits mīnusojams par tā neto vērtību.
Да так и надо писать с 18%, так как в 2009 году у ВАс уже никакого НДС не будет. НДС с аванса надо учитывать с момент получения денег. Сейчас Вы его просто указываете и сразу сторнируете.
Ja darbs izpildīts (P-N akts), tad veidojas ieņēmumi. Ja samaksāts avanss, tās jāpārgrāmato. un ja ieņēmumu summa ir vienāda ar avansa summu, tad PVN starpība taču neveidojas.
rēķinā gan jāuzrādā PVN 18%
Nudien nesaprotu kā var 2009.gadamaijā rakstīt rēķinu par izpildītiem darbiem ar veco - 18% likmi?! Kas tas tāds par special līgumu?
Sorry - aprīlī...
Paldies, skaidrs, ka ar 18%, jo tas ir padarītais darbs 2008. un rēķins kalpos avansa pārgrāmatošanai, līgums ir lauzts un neviens jau neko klāt vairs nemaksās.
Parasti jau paši šādas starpības sedz, ja vainīgi un kliets "mazrunīgs".
Sasodiic...
... un klieNts "mazrunīgs".
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture