Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
soc nodoklis
4. No tā mēneša, kad pašnodarbinātā gada ienākumi sasniedz obligāto iemaksu objekta gada minimālo apmēru, obligātās iemaksas veic par visiem turpmākajiem mēnešiem, vismaz no Ls 150, līdz kalendārā gada beigām vai pašnodarbinātā statusa zaudēšanai= TĀ RAKSTĪTS NOTEIKUMOS, BET KĀ PAŠNODARBINĀTAJAM, IR PIEM ŠOGAD- VAI VIŅŠ TURPINA MAKSĀT VIENALGA SOC NODOKLI, KAUT ARĪ NAV TĀDU IENĀKUMU (2008.gadā sasniedza tos 1800 ls)VAI ATKAL JĀSKATĀS, KAD BŪS SASNIEGTS ŠOGAD VAJADZĪGAIS MIMIMUMS?
Atbildes (10)
Ja šogad ienākumi nav sasnieguši mēnesī valstī noteikto minimumu, tad NAV jāmaksā soc.iemaksas Un arī atskaites nav tādā gadījumā jāiesniedz!
Paldies, tad sanāk, ka katru gadu tas obligātais mimimums jškatās no jauna?
Tieši tā, tas tiek skatīts kalendārā gada ietvaros!
Atskaites gan manuprāt jānodod, pa nullēm.
it kā izmaiņās lasīju, ja nav maksājumu, tad arī atskaites nav vairs jādod
Ой, лучше не рисковать, а нулевая бумажка со штампиком душу согреет.
Par atskaišu neiesniegšanu izlasiet MK not.Nr.942 no 20.11.2008 35.punktu!!!
Par soc.iemaksuaprēķināšanu un maksāšanu - šo pašu not.33.punktu
Спасибо, Zeme, за ссылки на МК. Еще квартал не кончился, времени разбираться не было.
Lūdzu!
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture