Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
pvn par pakalpojumiem 2008 gadā Uz tēmu sarakstu
226 ziņojumi
Atbildes (22)
1426 ziņojumi
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/likumi/groz_lik_par_pvn_121208.doc
1426 ziņojumi
Это ещё откуда такие выводы?
Когда подписан акт, тогда и услуга оказана, раз подписан в 2009-м, значит и оказана услуга в 2009-м.
Это Ваше индивидуальное творчество?
1426 ziņojumi
Pegazs, определитесь, когда оказана услуга. Если в декабре, то подпишите акт декабрем.
1426 ziņojumi
Tt7 -Именно так. Бумага действитедьно все стерпит. Можно акт и без содержания- только подпись и дату. Акт действительно подписывается чтобы подтвердить когда эта эта услуга оказана для отчисления или уплаты ПВН. Никто и не спорит, что это 01.2009 Речь идет о ставке ПВН И мое мнение \индивидуальное творчество\, ЕСЛИ В АКТЕ есть фраза об оказании услуги по факту в 12.2008 то ПВН будет 18%.
55. Ja preču piegāde saskaņā ar šā likuma 8.pantapirmo daļu vai pakalpojuma sniegšana saskaņā ar šā likuma 8.pantaotro daļu ir notikusi līdz 2008.gada31.decembrim, bet nodokļa rēķins vēl nav izrakstīts, šim darījumam piemēro attiecīgo nodokļa likmi, kas šādai preču piegādei vai pakalpojumam bija piemērojama līdz 2008.gada31.decembrim.
не позднее 15 дней и акт тоже
акт то почему тоже в течении 15 дней? Откуда Вы такое взяли?
Likuma Pārejas noteikumu 55.punkts
Ja preces ir nosūtītas, pakalpojums ir sniegts vai ir saņemts avanss līdz 2008.gada31.decembrim, bet nodokļa rēķins vēl nav izrakstīts, darījumam piemēro 5% vai 18% likmi
Piemēri
Prece nosūtīta un pircējs to ir saņēmis 2008.gadadecembrī. Nodokļa rēķins izrakstīts 2009.gadajanvārī.
Darījumam piemēro PVN 18%
2008.gadadecembrī pasūtīta prece un izrakstīts faktūrrēķins. Rēķins apmaksāts un prece piegādāta 2009.gadajanvārī.
Darījumam piemēro PVN 21%
Veikti uzkopšanas darbi un parakstīts darbu nodošanas un pieņemšanas akts 2008.gadadecembrī. Nodokļa rēķins izrakstīts 2009.gadajanvārī.
Darījumam piemēro PVN 18%
2008.gada2.decembrī noslēgts līgums par remonta darbu uzsākšanu un veikšanu 2009.gadā.
Darījumam piemēro PVN 21%
2008.gadadecembrī samaksāts avanss par preci, kas tiks piegādāta 2009.gadamartā.
Nodokļa rēķinā jānorāda PVN 18%
2008.gadadecembrī noslēgts līgums par labiekārtošanas darbiem, kas tiks pabeigti 2010.gadā. Līgums pilnībā tiek apmaksāts 2008.gadadecembrī.
Darījumam piemēro PVN 18%
2008.gadadecembrī veikts preču pasūtījums un tiek daļēji apmaksāts. Prece piegādāta 2009.gadajanvārī.
Avansa daļai piemēro PVN 18%, atlikušajai summai - 21%. Nodokļa rēķinā norāda abas PVN likmes
2008.gadadecembrī saņemtā prece tiek atgriezta pārdevējam 2009.gadajanvārī.
Izrakstot kredītrēķinu par atgriezto preci, piemēro PVN 18%
243 ziņojumi
31 ziņojums
"не отдают акт обратно" - но вот акт бы получить не помешало.
1426 ziņojumi
В акте в верхней части написано: за работы выполненные в декабре, а они около подписи ставят 20 января и считают, что работы декабря и пвн 18%.
31 ziņojums
А вот тут им уже большая дуля, раз они его подписали 20 января, значит и получили 20 января, и выполненными они считаются тоже 20 января, иначе этот акт не имеет никакого смысла, пишите что хотите тогда с чёте, хоть в январе прошлого года. И счёт выставляется в этом случае со ставкой, которая имеет место быть на момент выполнения работ, т.б., январь 2009-го - 21%.
31 ziņojums
31 ziņojums