Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pārdod automašīnu uz Turkmēniju
SIA -PVN maksātāja pārdod automašīnu uz Turkmēniju Turkmēnijas pilsonim, atradām liekot pārdošanas sludinājumu internetā.Mēs izrakstām priekšapmaksas rēķinu, kad esam saņēmuši naudu par automašīnu, rakstām pavadzīmi un sūtām kopā ar automašīnu.Kādi dokumenti vēl ir vajadzīgi, lai darījums būtu pareizi noformēts?Un tieši uz kāda likuma punkta PVN mēs varam noformēt pavadzīmē 0% likmi PVN?Starpnieks, kas Rīgā kārto mašīnas tālāko aizvešanu teica, ka uz lik.parPVN 7.panta1.daļas 1 punktu-bet tur ir norādīts-preču eksportam ,kas ievesta ES teritorijā no trešajām valstīm, bet mūsu gadījumā-mēs taču izvedam uz trešajām valstīm! Mums-vietējā(ne Rīgas)muitas nodaļā skaidroja, ka mums ir vajadzīga obligāti eksporta deklarācija-kā pierādījums 0%likmei un kā pierādījums tam , ka automašīna tiek izvesta no Latvijas!Kopā ar pavadzīmi(ar VID piešķirto numuru)mēs rakstām arī nodošanas-pieņemšanas aktus? Mūsu VID nodokļu konsultanti Rīgā mācās semināros, tākā nav kam paprasīt uz vietas!Lūgums-atbildēt speciālistiem, kam ir bijuši līdzīgi gadījumi!
Atbildes (7)
Стесняюсь спросить, а Вы, как главный бухгелтер нормативки по ПВН вообще читали?
Правильно вам все сказали на таможне. Чтобы применять ставку НДС 0%, надо оформить экспортную декларацию.
Без декларации будет обычная ставка 21%.
Atbilde-Tt7-Jā es esmu lasījusi likumu par PVN!Mēs-strādājošie grāmatveži esam spiesti nepārtraukti lasīt un lasīt likumus!Bet viņi arī nepārtraukti mainās, tāpēc arī jautājam kolēgiem un ne jau visi atbild netaktiski... Paldies Maijai par atbildi! Tādi gadījumi jau nav katru dienu!
Jā, viss ir tieši tā kā Jūs rakstījāt, jo es arī tikko pārdevu mašīnu uz Kazahiju un zvanot pa telefonu arī tika nosaukts PVN likuma 7 p.1.1. (pakalpojumiem bija 7.1.2.)Arī tas, ka vajadzīga deklarāčija, ka pāriet pāri robežai mašīna, tad viss ok - 0 %, bet man ir sava problēma, bet vēl nav atbildes.Javiss nav amortizēts - pārdodu lētāk, vai tad jāaprēķina 21% no starpības?
Jā, vēl. Bija jāizraksta invoiss, pirms auto noņemšanas no uzskaites mums ieskaitīja naudu.
Vai invoiss jāraksta obligāti? Mēs naudas saņemšanai uzrakstījām priekšapmaksas rēķinu!Ar turkmēni pa telefonu sarunājamies krieviski!Visu saprata!
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture