Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PVN par celtniecības projektēšanas darbiem Uz tēmu sarakstu
PVN par celtniecības projektēšanas darbiem
Situācija sekojoša:projektēšanas līgumā darbu apmaksa sadalīta pa etapiem. Viss skaidrs ar avansa maksājumu-tur PVN budžetā maksājams pēc avansa saņemšanas(esam Izpildītāji ).Par nākošiem etapiem ir darbu pieņemšanas -nodošanas akti, tātad pēc PVN likuma 8. panta II daļas PVN būtu maksājams pēc darbu izpildes un rēķina izrakstīšanas, lai arī nauda par pakalpojumu vēl nav saņemta. Vai ir vēl kāds variants, kā PVN maksāt, piemēram, visa līguma izpildīšanas brīdī, uzskatot atsevišķos etapus arī par avansa maksājumiem, vai starpmāksājumiem, ja to atrunātu savā metodikā ? Problēma vistiešākajā veidā saistīta ar patreizējo ekonomisko situāciju, kad pasūtītājs laikā nespēj apmaksāt rēķinus, bet nodolis budžetā jāmaksā tik un tā. Lūdzu , padalieties savā pieredzē !
Atbildes (6)
Pvn piemerošanu skaidri noteikts likumā. Tāpēc metodikā Jūs nevarāt rakstīt pretējo. Likums nedod Jums tiesības izvelēt piemēroto variantu.
Bet ekonomiskā situācija tagad visiem sliktā, ne tikai Jums. Un vispirms Valsts budžetam.........
Tas jā, protams. Bet man vairāk velk uz to, vai līgumos, kaut vai turpmākajos, drīkstētu visus šos maksājumus katrā etapā uzskatīt par avansa maksājumiem ( tad PVN maksājams no saņemtas naudas )un galu galā padarīto darbu aktu taisīt tikai visa līguma pabeigšanas brīdī, tad nu vairs no tā neizsprukt...
Var jau rakstīt katru reizi tik avansa maksājumu rēķinus, tik atceraties pie GP sastādīšanas, ja nav ieņēmumu nav ar izdevumu.
Skatos, ka autorei patīk murzīties lietās, par kuru kopainu pilnīga priekštata nav. Saprotu, ka lietas uzņ. tiek kārtotas korekti. Yāpēc - ne Jums jaukties šobrīd darbu organizācijā...
Un tomēr...No manis prasa pareizu nodokļu uzskaiti, un visu , kas ar to saistīts.
(1.6) Nodokli par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem maksā valsts budžetā par to taksācijas periodu, kad nosūtītas preces vai sniegts pakalpojums un izrakstīts nodokļa rēķins vai saņemts avanss saskaņā ar rēķinu.
Вот и учитывайте согласно закона, что непонятно то? Раз выставили счёт, не оказав услуги, но получив уже оплату, значит обязаны ПВН платить в бюджет и нечего выдумывать схемы, за которые потом платить вдвойне.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture