По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Rēķins par grāmatvedības pakalpojumiem. Uz tēmu sarakstu

Rēķins par grāmatvedības pakalpojumiem.
Izrakstīts rēķins par grāmatvedības pakalpojumiem par augusta mēnesī, tajā norādīta tikai summa.

Vai nevajadzētu atšifrēt sikāk - cik pavadzīmes, kases orderi, bankas dok.utt Lai būtu skaidrs no kā summa sastāv??? Kāda ir Jūsu pieredze?
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 10:11
388 ziņojumi

Atbildes (31)

Es nerakstu.

Kāda manam šefam tur interese lasīt lieku informāciju.

Ja cena no tā visa mainās, tad tas ir nepieciešams, ja nolīgta konkrēta summa, tad priekš kā?
Andaz
Andaz 10.09.2008 10:19
27897 ziņojumi
AndaZ

Varbūt Jūs varētu atsūtīt rēķina paraugu uz manu e-pastu. gbormane@inbox.lv
Tiko nodibinājām grāmatvedības pakalpojumu firmu un jāraksta pirmais rēķins.Varbūt kādu ideju var pasmelties.
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 10:24
388 ziņojumi
man vnk "grāmatvedības pakalpojumi, mēnesis, cena" - viss.
Andaz
Andaz 10.09.2008 10:26
27897 ziņojumi
Mēs jau arī tāpat uzrakstījām, bet pievienosim vēl pielikumu kurā norādisim sīkāk cik dokumenti bija par mēnesi, lai klientam būtu skaidrība par ko maksā.

Vnk gribas zināt kā citi dara!!!
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 10:34
388 ziņojumi
Atvainojiet, bet es drusku atrāvos no tēmas, jo gribu Gbormanei uzdot jautājumu sakarā par grāmatvedības firmu.

Man arī bija padomā nodibināt pašai savu grāmatvedības firmu, bet kad es uzmetu visas izmaksas (telpu īre, darba alga, elektrība, nodokļi utt), tad parēķināju, tad man vismaz ir vajadzīgas 30. firmas, kurai vidēji varu PRASĪT Ls 100.00 mēnesī, tad jau kaut kā var izvilkt! Bet , ja JŪS ATRODATIES Rīgā, tad varbūt ir drusku lielāks pieprasījums? Es tā kā drusku nobijos
Sausene
Sausene 10.09.2008 10:36
820 ziņojumi
Neatrodamies Rīgā, izmaksas protams ir lielas, bet vispirms uzradās klienti un tad nolēmām firmu dibināt. Ja interesē kas vairāk varat man uz e-pastu uzrakstīt.
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 10:41
388 ziņojumi
Gbormane

ziņojumu: 267 10.09.2008 10:34

Mēs jau arī tāpat uzrakstījām, bet pievienosim vēl pielikumu kurā norādisim sīkāk cik dokumenti bija par mēnesi, lai klientam būtu skaidrība par ko maksā.

Vnk gribas zināt kā citi dara!!!

Priekškam? Jūs gribat sev sarežģīt dzīvi? Jums taču ir līgums, kurā Jūs atrunājiet summu par kopējiem pakalojumiem,

Tāds atšifrējums pēc manām domām ir vajadzīgs tādā gadījumā, ja klients maksā par apstrādāto dokumentu skaitu
Larao
Larao 10.09.2008 10:43
6767 ziņojumi
Ir līgums un summa arī tur ir norādīta, atkarībā no dokumentu skaita.

Mums ir klients, kurš augustā atvēra jaunu pārtikas veikalu, cik būs dokumentu vēl neviens nezin, tāpēc iesākumam tā nolēmām.
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 10:48
388 ziņojumi
Jā, arī mēs rakstam rēķinu par kopējo summu , kā atrunāts līgumā, neko lieki neatšifrējot. Bet tikai tādā gadījumā, ja tiešām, rēķins tiek rakstīts par apstrādājamo dokumentu skaitu un summa mainās pa mēnešiem, tad pēc firmas pieprasījuma uzrādam izdrukas no programmas. Mums Tildes Jumis ļoti smuki to atskaiti sagatavo.
Haidija
Haidija 10.09.2008 11:12
185 ziņojumi
Var būt dažādi. Ja dok.apgrozījums daudz maz zināms un paredzams, tad līgumu noslēdz uz konkrētu summu līdz turpmākām izmaiņām, ja kas mainās. Tad rēķinam nav nekas vairāk jāraksta kā saskaņā ar līgumu.

Var noslēgt līgumu uz apjomu, bet tad līguma pielikumā jābūt izcenojumiem pa operācijām. Tad rēķinu arī raksta atkarībā no operācijām un tad rēķinā ir jānorāda operāciju skaits vai kas cits atkarībā no izcenojumu lapas.Tastādiem klientiem kuru darbības apjoms pa mēnešiem ir stipri mainīgs.
Ilma
Ilma 10.09.2008 11:17
30495 ziņojumi
Haidija

Mums arī ir Tildes Jumis, kur to atskaiti var dabūt no viņa ārā. Es tikai apskatījos dokumentu skaitu par mēnesi.
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 11:21
388 ziņojumi
finanšu atskaites = operācijas periodā = operālicas laika periodā
Larao
Larao 10.09.2008 11:47
6767 ziņojumi
norādām laika intervālu un apakšā parādīsies veikto operāciju skaits
Larao
Larao 10.09.2008 11:47
6767 ziņojumi
Tur jau es arī skatījos..

padomāju , ka varbūt kāda speciāla atskaite izveidota.
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 11:48
388 ziņojumi
kādu tad Jūs vēl atskaiti gribat? vai tad šī neder?
Larao
Larao 10.09.2008 14:03
6767 ziņojumi
Der, der, viss kārtībā, ar visu jau tikām skaidrībā.
Gbormane
Gbormane 10.09.2008 14:48
388 ziņojumi
tad jau labi
Larao
Larao 10.09.2008 14:53
6767 ziņojumi
Я прилагаю к счету акт о выполненой работе. Там все подробно, в соответсвии с договорм.
Julijatim
Julijatim 10.09.2008 15:03
8799 ziņojumi
norēķinu kārtība tiek atrunāta līgumā, ja gribas sniegt klāt aprēķinu, no kura veidojas maksa par gr-bas pakalpojumu neviens to neliedz darīt. Rēķinā pamatā visi norāda pakalpojuma nosaukumu - grāmatvedības pakalpojumi par 2008.gadaaugustu (teiksim) mērvn. mēnesis daudzums 1 cena XX Ls, summa xx Ls utt. kā normālā nodokļu rēķinā.
Cleo
Cleo 10.09.2008 15:22
19235 ziņojumi
Es daru kā Cleo.

Viss pārējais ir pupu mizas.

Aivars007
Aivars007 10.09.2008 20:02
26984 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.