Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pamatlīdzekļu izveidošana
Labvakar ! Pārlasīju forumu, bet tā arī īsti nesapratu..
Kā pareizi būtu jārīkojas šādā situācijā - pirms 10 gadiem īpašniekam bija doma par jaunas ēkas būvniecību. Būvniecības darbi arī tika iesākti, tad projekts iesaldēts, un nu ir lēmums to neturpināt. Kā pareizi būtu norakstāmas kontā 124.. uzkrātās izmaksas? / attiecībā pret UIN - itkā loģiski būtu par norakstāmo summu palielināt apliekamo ienākumu / un kā ir ar PVN? Itkā prasītos atgriezt budžetā atskaitīto priekšnodokli. Un pats galvenais - kas ir tas dokuments, kas ļauj veikt šo izmaksu norakstīšanu? Vadības lēmums, norakstīšanas akts un grāmatvedības izziņa.. vai tā būs pareizi?
Atbildes (3)
Būvniecības darbi arī tika iesākti, tad projekts iesaldēts, un nu ir lēmums to neturpināt. Kā pareizi būtu norakstāmas kontā 124.. uzkrātās izmaksas?
-----------------------
Cik saprotu - *neturpināt* nav adekvāts jēdziens darbībai *izmaksu norakstīšana* (norakstāmas kontā 124.. uzkrātās izmaksas).
Jo, kā pati rakstāt *...Būvniecības darbi arī tika iesākti...".
Vai nesteidzaties lokomotīvei pa priekšu?
Vispirms gan Jums būtu jābūt visaptverošam īpašnieka lēmumam. Cik man saprotams - Jūsu rīcībā gan tāda nebūt nav.
Shis lēmums ir pieņemts. Līdz ar to arī vajadzētu kontā 124.. uzkrāto summu norakstīt, jo pamatlīdzeklis izveidots netiks. Jeb es kautko saprotu ne tā?
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture