Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Padalieties pieredzē
Piedāvā darbu firma, kura reģistrējusies Latvijā kā PVN. Nodarbojas ar celtniecību, bet visa darbība notiek Holandē (objekti Holandē). Darbinieki pieņemti darbā Latvijā un no Latvijas brauc uz Holandi (komandējumi).
Vai kādam ir līdzīga firma, kurai ir jātaisa grāmatvedība? Kādas problēmas var būt? Jau iepriekš paldies.
Atbildes (10)
Manējiem brauc uz Dāniju.
Kā tev ir realizāciju? Skatos, ka rēķini jāpiestāda ar 0%? Kas vēl ir savādāks un kā notiek izdevumu aprēķināšana?
Es neko savādāk nedaru - rēķini ar 0% (koka mājas) un viss pārējais uz izmaksām.
Mēs Dānijā neko nemaksājam, sūtam komandējumā salikt ēku un viss.
Tur ir visādi noformēts, lai mums nav nodokļi jāmaksā, bet es par to neinteresējos - lai labāks miegs naktīs
Lieta tāda, ka tur pirksim preces, Zinu ka tur ir 19% PVN. Kā tu dari ar tādiem čekiem? Pārvērt latos, bet kā ar to PVN? Vai arī nemaz nav jārēķina PVN, visu summu pārvērt latos un uz izdevumiem?
Ja nu gadās tur kaut ko nopirkt (bet tas ir reti), lieku ar visu PVN uz izmaksām.
Bet, lai tur strādātu, vajag darba atļaujas utml. Mums ir savādāk viss noformēts.
Nu jā, mēs tur pirksim pilnīgi visu, pie tam uz turieni nāks arī kravas no Ķīnas.
Par tām darba atļaujām - paldies, to es jau pateicu, ka nepietiek tikai ar to, ka viņi ir šiet pieņemti darbā un tiek sūtīti uz turieni komandējumā.
Domāju, ka jums tur jāreģistrē stuktūrvienība vai filiāle. Un jātaisa visas atskaites atbilstoši viņu likumdošanai.
Ļolik- domāju ka Jums vai Jūsu darba devējam jāatrod zinošs cilvēks šis lietās un jāsaņem konsultācija šai jautājumā uz konkrēto uzņēmumu. Tā ir tāda specifika kur normālu padomu var iedot tikai sīki pārzinot nianses - bet nu katrs dara gā grib
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture