По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Vai ofiss jāreģistrē kā struktūrvienība Uz tēmu sarakstu

Vai ofiss jāreģistrē kā struktūrvienība
Vai ofisa ēku jāreģistrē kā struktūrvienību?

jā nav reģistrēta, vai vispār drīkst norakstīt kādus izdevumus, kas radušies ar ar šis ēkas uzturēšanu saimnieciskās darbības izdevumos?
Daiga26
Daiga26 02.06.2008 17:26
76 ziņojumi

Atbildes (4)

Ja adrese nesakrīt ar juridisko, tad obligāti.
Andaz
Andaz 02.06.2008 17:28
27897 ziņojumi
jā nesakrīt, skaidrs.

un izdevumus jau arī tad noteikti nevaram šobrīd nekādus norakstīt kamēr nav reģistrēta šī struktūrvienība?
Daiga26
Daiga26 02.06.2008 17:31
76 ziņojumi
Nav biroja - nav izdevumu
Andaz
Andaz 02.06.2008 17:37
27897 ziņojumi
В течениие 10 дней со дня начала аренды надо идти в СГД и зарегистрировать структурную единицу
Protos
Protos 02.06.2008 19:02
193 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.