По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības un tirdzniecības dokumentu noformēšana. Ierīces maksājumu reģistrēšanai. Darījumus apliecinoši dokumenti

Nepareizs pavadzīmes numurs Uz tēmu sarakstu

Nepareizs pavadzīmes numurs
Labdien!

Varbūt kādam no kolēģiem ir nācies sastapties ar sekojošo. Tagad, kad VID vairs neizsniedz stingrās uzskaites PPR ar jau sadrukātiem numuriem, gadās kļūdas pavadzīmju numuros - vai nu vairākiem klientiem ir izrakstītas pavadzīmes ar vienu nr, vai ir izrakstītas pavadzīmes ar nepareiziem numuriem. Kad piegādātājfirma attopas, ka VID izsniegtie numuri jau beigušies, bet ir turpināts rakstīt numurus uz priekšu, saņēmēja firma jau pavadzīmes ir iereģistrējusi un apmaksājusi, kā arī nodevusi PVN atskaites. Tad atskrien piegādātājs ar iepriekšējo periodu pavadzīmēm, bet citiem numuriem un lūdz, lai izlabo. Bet jaunie numuri ir saņemti pēc tam, kad bija piegādāta prece pēc nepareiziem numuriem. Ko darīt? Ja parakstam jauno pavadzīmi ar atpakaļejošu datumu, tad pārbaudot numuru VID mājs lapā, tas nav derīgs.

Varbūt ir kāda VID vēstule vai norādījumi, kur ir aprakstīts, kā rīkoties līdzīgā situācijā?

Jau iepriekš pateicos par atbildi!
Daceneste
Daceneste 28.04.2008 14:27
142 ziņojumi

Atbildes (1)

У нас была похожая ситуация,мы писали клиентам письмо и прикладывали новую накладную,на основании этого письма они ее подписывали и к ним не может быть претензий.Все ошибаются,это не смертельно.
Betty
Betty 28.04.2008 14:34
1598 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.