Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
Klientu cienāšana birojā - reprezentācija? Uz tēmu sarakstu

Lotina 20.03.2008 15:43
29 ziņojumi
29 ziņojumi
Atbildes (4)
Un vēl - atsevišķi pirktas salvetes - arī taču nevar norakstīt kā reprezentācijas izdevumus?

Lotina 20.03.2008 15:54
29 ziņojumi
29 ziņojumi
Да утвердите порядок один раз, решением или распоряжением руководства, что такая-то сумма предусматривается на эти расходы, которые классифицируются как репрезентационные, сразу закупку относите на счёт репрезентационных затрат и всё.
Mani mulsina tas likuma teksts, arī "Bilancē" esmu lasījusi, ka nepietiek ar vienu rīkojumu gada sākumā, bet gan pēc katra tāda pasākuma jātaisa iekšējie attaisnojuma dokumenti ar tāmi u.t.t.
Jo vairā lasu par tiem reprezentācijas izdevumiem, jo vairāk sāku šaubīties, vai ko saprotu pareizi.
Bet par salvetēm - paldies!:-)
Jo vairā lasu par tiem reprezentācijas izdevumiem, jo vairāk sāku šaubīties, vai ko saprotu pareizi.
Bet par salvetēm - paldies!:-)

Lotina 20.03.2008 16:03
29 ziņojumi
29 ziņojumi
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt