Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
tomēr šaubas vai rēķins vai PPR
Labdien!
Firma izgatavo preci un piegādā un uzstāda klientam, izrakstot rēķinu kā par pakalpojumu, domāju ka tā ir pareizi, jo konsultējos ar citiem grāmatvežiem, teica, ka varot tā darīt. Šodien viens klients pieprasīja PPR, jo uzstāja, ka esot arī prece. Es tagad sāku šaubīties vai daru pareizi. Kādas domas pieredzējušākiem kolēģiem.
Paldies.
Atbildes (10)
Ja klients prasa, jādod PPR. Acīmredzot, preces saņēmējs vēlas to mantu atzīt kā PL vai kā inventāru.
Labi, es izrakstīju klientam PPR, bet vai tas ir pareizi, noformēt kā pakalpojuma rēķinu?
Par pakalpojumu - rēķinu, par preci - PPR, no saskaitāmo maiņas vietām summa nemainās.
bet piemēram serviss izraksta pavadzīmi, kur atšifrē gan rez daļas, gan remonta izmaksu, domāju, ka tā arī ir pareizi.
Primārais ir prece.
Klients taču iegādājas preci! Komplektā nāk aizvešana un uzstādīšana. Tāpēc vajag pavadzīmi.
Ja preces ( detaļu) summa ir ietverta pakalpojumā tad nekādu PZ nevajag.Japērk atsevišķi detaļu vienā servisā, bet uzstāda citā, tad vajag PZ, jo pirkta ir prece, bevis pakalpojums.
Firma izgatavo preci un piegādā un uzstāda klientam....
Kā jautātāja raksta - tātad - prece un pavadzīme
Nav ko cepties - nezinām taču, ko aizveda - rezerves daļu ("dvorņikus", eļļas filtru) vai kādu PL vai tā dārgu sastāvdaļu (jaunu dzinēju, piemēram).
Nu re, saņēmējs droši vien tos vārtus vēlas atzīt kā PL vai kā PL sastāvdaļu.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture