Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Nodokļi un nodevas
Pirmā PVN deklarācija Uz tēmu sarakstu
43 ziņojumi
Atbildes (9)
43 ziņojumi
66 ziņojumi
43 ziņojumi
1) attiecībā uz krājumos esošajām precēm, pamatojoties uz inventarizācijas rezultātiem dienā, kad ir saņemta apliekamās personas reģistrācijas apliecība;
2) attiecībā uz pamatlīdzekļiem — pēc to bilances vērtības dienā, kad ir saņemta apliekamās personas reģistrācijas apliecība;
3) attiecībā uz pakalpojumiem — pamatojoties uz apliekamās personas pilnvarotās personas apstiprināto sarakstu.
210. Lai piemērotu likuma 10.panta1.4, 1.5, 1.6 un 1.7 daļu, apliekamā persona, kas atskaita priekšnodokli no citām apliekamajām personām saņemtajos nodokļu rēķinos norādītās nodokļa summas par saņemtajām precēm un pakalpojumiem savu apliekamo darījumu nodrošināšanai, kurus tā iegādājusies pirms reģistrācijas apliekamo personu reģistrā, veic šim nolūkam izveidotajos grāmatvedības reģistros to preču un pakalpojumu uzskaiti, kas izmantoti apliekamo darījumu nodrošināšanai.
211. Piemērojot likuma 10.panta1.4, 1.5, 1.6 un 1.7 daļu, apliekamā persona pēc tās reģistrācijas apliekamo personu reģistrā kopā ar pirmo nodokļa deklarāciju iesniedz inventarizācijas sarakstu par krājumos esošajām precēm un apliekamās personas pilnvarotās personas apstiprināto pakalpojumu sarakstu. Par apliekamās personas pilnvaroto personu uzskata amatpersonu, kurai piešķirtas paraksta tiesības un kura ierakstīta Uzņēmumu reģistra žurnālā, vai tās pilnvarotu personu.
http://www.vid.gov.lv/dokumenti/tiesibu_akti/mk%20noteikumi/pvn/pvn_14112006_nr.933.doc
to, kas attiecīgajos kontos un aktos 9sarakstos) tiks atspoguļots, to tad arī tīri tehnisko norādīsiet deklarācijas pielikumā.
Nosūtīju Jums uz e-pastu paraugu - tādu, kādu es pats izdomāju un iesniedzu. Atpakaļ nav devuši, un neko arī nav aizrādījuši, tātad iebildumu nebija.
43 ziņojumi
В предналог в первой НДС декларации Можно? включить арендные и коммунальные платежи за структурку за целых 3 месяца до регистрации(не офис администрации)??
Это же ведь=pakalpojums ?