По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Aktuālā diskusija

Kam lai pasūdzas par VID:(? Uz tēmu sarakstu

Kam lai pasūdzas par VID:(?
Situācija sekojoša šodien 16:45 zvanīju uz savu VID teritoriālo iestādi. Jautājums bija saistīts ar izmaksām fiziskai personai pie tam uzņēmuma darbiniekam. Uzņēmums ar darbinieku noslēdzis līgumu kurā minēts, ka uzņēmums samaksā darbiniekam konkrētu naudas summu par automašīnu, kura ir līzinga kompānijas īpašums. Sapratu no paša sākuma, ka jebkura izmaksa uzņēmuma darbiniekam ir jāapliek ar nodokļiem,par to arī jautāju konsultantiem, kuri man sāka nepatīkami uzbraucošā tonī skaidrot to pašu ko es jau pirms tam biju nodomājusi, beigu beigās vēl pateica, ka tas ir grāmatvedības jautājums un ka grāmatvedības jautājumus viņi nekonsultējot, ka viņi konsultējot nodokļu jautājumus. Tā nu ar pamatīgi sabojātu garastāvokli man gribētos par to darbinieci pasūdzēties, jo kāpēc vienmēr uzņēmumam grāmatvežiem ir jācieš viņu pazemojumi. Tad kad paši kļūdas pat godīgi neatvainojas. Man ir jautājums kur es to varu izdarīt, jo man vienreiz par visām reizēm sirds ir pilna pāri malām:'(
Mazulite
Mazulite 23.10.2007 17:23
192 ziņojumi

Atbildes (7)

Pilngi pareizi pasūtīja.LOL
Ambera
Ambera 23.10.2007 17:27
21759 ziņojumi
Nu var jau pasūtīt ,bet ne jau tādā formā, viņa ar mani runāja, kā ar mazu bērnu. Apmēram tā : "Nu ta ka Tu nekad tā vairs nedarītu un pie vārda vispār mani nelaida". Nedomāju, ka ir normāli vispār kādu pasūtīt, tonim ir ļoti liela nozīme un mazums man kaut kas nepatīk vai ir slikts garastāvoklis.Man kā klientam tas nav jāredz un jādzird. Pati esmu strādājusi ar klientu un zinu ka klients vienmēr ir ļoti svarīgs.
Mazulite
Mazulite 23.10.2007 17:36
192 ziņojumi
Ну от этих оказателей услуг вы все равно никуда не денетесь. Так что им клиентура обеспечена до конца дней независимо от отношения.

А вы расслабьтесь и не переживайте. Кто же звонит с умными вопросами за 15 минут до окончания рабочего дня. Она уже пальтишко мерить начала.

И за день они там таких перлов, небось, наслушаются, что не только послать охота.

Так что смотрите на жизнь проще. Сейчас еще будете три дня выяснять куда писать, потом неделю письмо сочинять и все это время будете переживать. Забыли бы уже давно.
Maija
Maija 23.10.2007 18:14
28223 ziņojumi
Finanšu policijas pārvaldes uzticības tālrunis 67 323 438 Automātiskais atbildētājs strādā visu diennakti. Nodokļu maksātāji var sniegt informāciju par nodokļu nemaksāšanas gadījumiem, "aplokšņu algām”, neizsniegtajiem maksājumu apliecinošiem dokumentiem u.c. gadījumiem, kā arī par VID amatpersonu prettiesisku rīcību http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=12&id=94&hl=1
Cleo
Cleo 23.10.2007 18:36
19235 ziņojumi
Nu un kādā veidā ir iespējams noskaidrot, kura persona atbildēja pa tālruni?

Un tieši ko viņa bija teikusi?

Šoreiz, domāju, tik tiešām aizmirstiem.

Nākošajā reizē labāk uzdodiet jautājumu rakstiski: konsultanti@xxxx.vid.gov.lv

xxxx - vietā: Jūsu VID pirmie četri burti.

Tad Jums būs gan jautājums, gan atbilde. Ja neapmierina atbilde - rakstiet vēl reiz.
Mu-maija
Mu-maija 23.10.2007 18:51
15944 ziņojumi
piekrītu Mu-maijai, jautājumus ērtāk uzdot rakstiskā veidā, lai gan esmu pamanījusi, ka arī tas VIdam nepatīk, bet viņiem ir jāatbild un uz papīra jau atbildes toni nevar dzirdēt
Cleo
Cleo 23.10.2007 18:53
19235 ziņojumi
Tikai pēc "Iesnieguma likuma" stāšanās spēkā atbildi var arī nesagaidīt:(

7.pants Iesnieguma atstāšana bez izskatīšanas

(1) Iestāde ir tiesīga atstāt iesniegumu bez izskatīšanas šādos gadījumos:

1) iesniegumā nav norādīts iesnieguma iesniedzējs (fiziskajai personai - vārds, uzvārds un adrese; juridiskajai personai - nosaukums un juridiskā adrese);

2) iesniegums nav parakstīts, izņemot šā likuma 2.pantaceturtajā daļā minēto gadījumu;

3) iesnieguma saturs ir klaji aizskarošs un izaicinošs;

4) iesnieguma teksts objektīvi nav salasāms vai saprotams;

5) atbilde uz iesniegumu ir dota iepriekš, un tā saturs attiecībā uz iepriekšējā iesniegumā norādītajiem tiesiskajiem vai faktiskajiem apstākļiem pēc būtības nav mainījies.
Dacents
Dacents 24.10.2007 00:18
55 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.