Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Pamatlīdzekļi
Mēs nopirkām printeri par 35Ls, un iegrāmatojām šādi:
D2410, 5721 K5310 35,00Ls (saņ. PPR)
D5310 K2620 35,00Ls (apmaksa)
Bet kas ar to kontu ''2410'' pēctam ir jādara, printeris nav PL!
2410 - Nākamo periodu izdevumi
5310 - Nor. ar pieg.
2620 - Banka
5721 - PVN
Paldies!
Atbildes (14)
Atvainojos, nojuka! Izmaksas 2410 kontā jāsadala pa mēnešiem. Man programma rēķina summu pati, es ielieku tikai paredzamo mēnešu skaitu. Vai nevarējāt norakstīt printeri uzreiz izmaksās?
Bet sajā gadijumā vajag kaut kādas pavēles, rīkojumus, aktus, PL kartītes?
Un iznāk, ka katru mēnesi D7720 K2410?
Un iznāk, ka katru mēnesi D7720 K2410? - vai pareizi?
kāpēc vispār printeri likt uz nākamo periodu izmaksām?
Ja pēc uzņēmuma metodikas printeris šādā vērtībā nav uzskaitāms pamatlīdzekļu sastāvā, tad to noraksta izmaksās uzreiz un nākamo periodu izmaksas te vispār nav jāaiztiek.
“Nākamo periodu izmaksas” - izmaksas, kas izdarītas pirms bilances datuma, bet attiecas uz nākamajiem gadiem, jāparāda kā nākamo periodu izmaksas aktīvā. Nākamo periodu izmaksās parasti iekļauj apdrošināšanas, dažādu abonentizdevumu un tml. izmaksas, kas attiecas uz nākamo gadu.
Tieši tā nav ko sarežģīt lietas un izdomāt jaunu Amēriku bet tas jau Andrejs1993:-) Tikai uzreiz uz izmaksām . Kāda gan varētu būt loģika likt uz nākošo periodu izmaksām.To printeri saņemsiet tikai nākošajā gadā?8-)
Tad D7720, 5721 K5310??? Vai pareizi?
Drukas iekārta par 35 latiem!
Laikam ar roku darbināmā...
Lai inventāram "nepieaugtu kājas", es esmu sev nedaudz sarežģījis dzīvi un grāmatoju šādi:
saņemts D1280, 5721 K5310
D7410 (inv.iegādes) K1291 (invent.noliet.)
apmaksāts D5310 K2620
Man tas viss ir ierakstīts metodikā.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture