Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība
par kvītīm Uz tēmu sarakstu
Atbildes (3)
Visdrīzāk ka vajag, bet palasiet vēl noteikumos vai Jums ir vispār atļauts strādāt bez kases aparāta.
Kases ieņēmumu orderis vispār praktiski vairs nav samaksu apliecinošs dokuments (tikai ļoti šauri atrunātos gadījumos (apdrošin.aģenti,piemēram)), tāpēc noteikti vajag vai nu EKA čeku vai stingrās uzskaites kvīti (ja ir tiesības neizmantot EKA). Lasiet MK noteikumus Nr.282:
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=10&id=875&hl=1
http://www.vid.gov.lv/default.aspx?tabid=10&id=875&hl=1
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt