По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Grāmatvedības uzskaites jautājumi. Lietvedība

Telpu ire Uz tēmu sarakstu

Telpu ire
Sakiet lūdzu: Jā iznomātājs ir uzņēmums un nomnieks ir arī uzņēmums, tad kā ir jāgrāmato tas fakturrekins no iznomātāja

D??? K5310

D5721 K5310

??? - kads ir jaliek konts???
Rudzis7
Rudzis7 28.08.2007 18:56
104 ziņojumi

Atbildes (4)

jālasa savs kontu plāns, man tādiem gadījumiem ir 7170 Telpu īres izmaksas.
Cleo
Cleo 28.08.2007 19:18
19235 ziņojumi
Man atkal ir 7550 konts, ar analītisko pazīmi "nomas maksa".
Kirsbauma
Kirsbauma 28.08.2007 19:59
1581 ziņojums
Andrej!

Jūsu uzņēmumā ir tāds papīrs, kurā pirmajā rindā rakstīts "Grāmatvedības kontu plāns"?

Aivars007
Aivars007 28.08.2007 20:00
26984 ziņojumi
Kontu plāns katrā uzņēmumā un uzņēmējsabiedrībā jāpapildina ar analītiskās uzskaites kontiem tā, lai gan ieņēmumu gan izdevumu posteņos būtu skaidri saprotams no kādiem līdzekļiem apmaksāti izdevumi, vai kādos līdzekļos saņemti ieņēmumi. Uzņēmumu un uzņēmējsabiedrību kontu plānu apstiprina iestādes vadītājs un tas tiek saskaņots ar grāmatvedības galveno grāmatvedi.

Kontu plāns

7.Saimnieciskās darbības izdevumi

7.1. Izdevumi izejvielu, materiālu un preču iepirkšanai

7170 Samaksa par darbiem un pakalpojumiem no ārienes

7.7. Administrācijas izdevumi

7770 Citi vadīšanas un administrācijas izdevumi

un papildus

IESPĒJAMIE GRĀMATOJUMI
Tatjana77
Tatjana77 28.08.2007 20:09
7478 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.