Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
PL nolietojums nodokļiem
JA PL iegādāts 16.decembrī, finanšu uzskaites vajadzībām nolietojumu nerēķina, bet kā ir nolietojumu nodokļu vajadzībām? es domāju ka arī nerēķina
Atbildes (47)
un kā Jūs gribat, lai būtu?
Nodokļiem būtiskas ir ekspluatācijā pieņemšanas datums. Ja decembrī pieņēmāt, tad nodokļiem nolietojums jārēķina par visu gadu.
Предыдущий мой пост относится к Кristinite
LGS Nr. 7 un vēl protams uzņēmuma metodika pa PL uzskaiti
Финансовый износ рассчитывается в соответствии с методикой вашего предприятия.
Налоговый - 13 ст. З оПНП.
Ja es iegādājos PL piemēram 2006. gada decembrī- tad nolietojumu nodokļiem rēķinu par visu 2006. gadu????????? Piedodiet- bet vai nu es nesapratu līdz galam jūsu domu, vai nu jūs esat tā pamatīgi kļūdījusies!?
Mikel, kas ir kļūdijies?
Likums par UIN 13. pants. Izlasiet
112.Nodokļa aprēķināšanas vajadzībām ņem vērā arī nolietojuma summas dāvinājumā (ziedojumā) saņemtiem, mantotiem un citiem pamatlīdzekļiem, kas nav iegūti par samaksu, bet kas tiek izmantoti saimnieciskajā darbībā. Nosakot apliekamo ienākumu, neņem vērā nolietojuma summu, kas aprēķināta pamatlīdzekļiem, kuri netiek izmantoti saimnieciskajā darbībā. Ja pamatlīdzeklis ir izmantots saimnieciskajā darbībā nepilnu taksācijas periodu, to uzskaita par katru kategoriju atsevišķi, un šī taksācijas perioda nolietojuma summu, kas aprēķināta saskaņā ar likuma 13.pantu dala ar 12 un reizina ar mēnešu skaitu, kuros pamatlīdzeklis tika izmantots saimnieciskajā darbībā.
Kurā teikumā tika pateikts, ka decembrī iegādātam PL nolietojums nodokļiem jārēķina par visu gadu??
MK 2006.gada4.jūlija noteikumi Nr.556 „Likuma "Par uzņēmumu ienākuma nodokli" normu piemērošanas noteikumi”
grizi kā gribi bet saskaitāmo summa gala rezultātā nemainās, tas viss ir atkarīgs no uzņēmuma metodikas, kā tas tiek uzskaitīts
Slinkums bija visu pārkopēt, jo tāpat tur neatrastu tādu punktu, par ko ir šī tēma.
Kristīne, ja PL tika izmantots saimnieciskājā darbībā jau 2006.gadadecembrī un Jūsu uzņēmums darbojas pilnu taksācijas gadu (ie. 2006), nolietojums nodokļiem jārēķina par visu taksācijas gadu neatkarīgi no PL iegādes datuma.
Likums par UIN, 13.pants
'...
4) attiecīgās pamatlīdzekļu kategorijas atlikušo vērtību, no kuras aprēķina taksācijas perioda nolietojumu, nosaka, palielinot pamatlīdzekļu kategorijas pirmstaksācijas perioda atlikušo vērtību par taksācijas periodā iegādāto vai izveidoto pamatlīdzekļu vērtību un par kapitālajām izmaksām attiecīgās kategorijas pamatlīdzekļiem un samazinot par taksācijas periodā izslēgto vai stihiskas nelaimes rezultātā vai citādā piespiedu kārtā zaudēto pamatlīdzekļu atlikušo vērtību summu, kas noteikta maksātāja finanšu grāmatvedībā to izslēgšanas brīdī;'
Bet es vienalga neiebraucu, kādā sakarībā decembrī iegādātam PL nolietojums nodokļiem ir jārēķina par visu iepriekšējo gadu??? Jebkuram PL nolietojums gan finanšu gan nodokļiem jārēķina ir tikai no tā nākamā mēneša, kolīdz ir iegādāts!
Mikel, izlasiet uzmanīgi, ka vajag rēķināt PL atlikušo vērtību nodokļu vajadzībām.
MIKEL
2+2+2+2+2= 10
0.5+2+2+2+2+1.5=10
kāda atšķirība aprēķinā?
OK viss skaidrs- varbūt pārāk karsta saule laukā..
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture