Akcīzes preces
Labrīt, spečuki!Situācija sekojoša- jaundibināts uzņēmums gatavojas mazumtirdzniecībā (veikalā) tirgot alkoholu. Pie veikala ir paredzēts uzturēt arī noliktavu. Ar laiku varētu būt, ka tiks veikta arī vairumtirdzniecība. Preces tiks ievestas no Krievijas.
Kādi knifiņi man kā šī uzņēmuma grāmatvedim ir jāpārzin? Kas atšķiras preču uzskaitē no parasta uzņēmuma (kuram nav akcīzes preces)? Kaut kā mani nezin kāpēc biedē tieši noliktava un tas akcīzes preču imports. Kādas atšķirības būs nodokļos? Ir kādas speciālas prasības, kā jābūt uzturētai noliktavai? Kā jānoraksta prece? Var vienreiz mēnesī, vai tam obligāti jānotiek automātiski līdz ar preces pārdošanu?
Un visbeidzot! Varbūt kāds var padalīteis ar metodiku šāda tipa uzņēmumam? Ja varat, lūdzu, atsūtiet uz meilu? Kādu grāmatvedības programmu Jūs ieteiktu iegādāties šāda tipa darbam?
Lielum lielais paldies!