Lūdzu padomu darījums ar ASV ?
Situācija sekojoša. Sasakņā ar INVOICE (2 GAB.) mums tika piegādāta prece, protams tika muitota maksāts PVN utt. Tas noticis NEmanā laikā:))) tāpēc lūdzu neapvainot uzreiz kā pirms tam.Lietas būtība, ka preces ievadītas tikai noliktavā saskaņā ar INVOICE Nr.1, Nr.2 VISPĀR grāmatvedībā nav atspoguļots. Samaksāts pēc abiem invoice protams tagad izveidojusies pārmaksa. Vakar saņemot salīdzināšanās aktu konstatēju ka piegādātājs neuzrāda nekādu pārmaksu. Sāku skaidrot. Izrādās darījums noticis šādi abi INVOICE uz šo firmu, tikai preces reāli saņēmām tikai pēc 1 invoice, to preci, kas 2 vispār nekad neesam saņēmuši tā esot pārdota kaut kādam šefa 'paziņam uzreiz ASV. Tas acīmredzot šefam pēc tam samaksājis skaidrā naudā vai kaut kā tā... to neviens nezin. Protams ka attiecīgi, ja prece nekur fiziski neatnāca to nevarēja nedz muitot ne nekur reģistrēt, bet kā parāds mums jau izveidojās. Ko tagad darīt nezinu. Protams iespējas ar 7 grupas kontiem ir - zaudējumi no kursu svārstībām vai kaut kas līdzīgs, bet gribētos visu pareizi... problēma, ka uzņēmuma kontos protams tas čoms arī nemaksāja.
Varbūt varat ko ieteikt?
Paldies.
P.S. Pārmaksa 1000 USD .... ap 500 Ls