Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).
Grāmatveži palīdziet ar padomu!
Labrīt!
Situācija sekojoša! Ir grāmatvedības firma, kas ikmēneša papīrus saņem pirmajos datumos!Un nu rauj ko var līdz atslaitēm! Bet ir nepatīkams fakts, ka uzpeld ienākošie iepriekšējo mēnešu rēķini, kas nav saulaicīgi iedoti!Bet atskaites jau nodotas! Kā rīkoties? Ieviest dokumentu reģistru vai labot katru reizi atskaites? Kā uz to lūkojas VID? Kā jūs ar to cīnaties?
Atbildes (34)
es saviem uzņēmuma vadītājiem esmu pateikusi, ka atskaites nelabošu par vēlāk iesniegtajiem dokumentiem, un PVN priekšnodoklī nelikšu, bet gada beigās izņemšu no izdevumiem un aprēķināšu UIN. Manā gadījumā darbojās ļoti labi, Galvenais mans pamatojums bija ciparos izteiktie paredzamie maksājumi
Мы все получаем документы после 1.Иногда и 14.Работаем:)
Iepriekšējo mēnešu ienākošie vai izejošie rēķini?
Ja ienākošie tad priekšnodokli var atskaitīt mēnesī, kad saņemts rēķins (Likums neaizliedz priekšnodokli atskaitīt vēlāk, kā radās tiesības uz to)
Ja tie ir saņemtie rēķini , tad bēda maza ielikt priekšnodoklī vēlāk var vienmēr. Bet saprotu ka tie ir izrakstītie rēķini kuriem jābūt piem PVN dekl. mēnesī kurā tie izrakstīti. Te nu nekas cits tomēr neatliks kā labot deklarāciju jo citi ( saņēmēji) ta būs ielaiduši savos priekšnodokļos.Nekmaz nevaru iedomāties kā cīnīties. Varbūt apkalpošanas līgumā noteikt speciālu samaksu par vēlak iesniegtu dokumentu kura dēļ jālabo iepr. mēnešu atskaites. Un tā lai tā summa kas jāmaksā tomēr būtu kaut cik nozīmīga .Jo ar naudu vislabāk var mācīt.
:'( Un kurš par to atbildēs?Ja katru mēnesi ir jāgrāmato iepriekšējo mēnešu izej.unien.rēķini?
Protams, ja tie ir izrakstītie rēķini, tad deklarācija obligāti jālabo. Ja VID to atklās būs uzrēķins.
Исходящие счета можно по номерам отслеживать и требовать, чтобы донесли или хотя бы данные продиктовали.
По входящим счетам НДС можно вычитать и позднее или не вычитать вообще до конца года. Пусть переплачивают, если порядок навести не могут. В конце года все собрать и разом все декларации пересдать. Об оплате за пересдачу можно говорить отдельно.
Piekrītu Maijas viedoklim. Līgumā atrunāt papildus samaksu par labotām atskaitēm klienta vainas dēļ. Tas labi stimulēs kārtīgu dokumentu iesniegšanu.
Labi, pieņemsim, ienākošos rēķinus var iegrāmatot nākamajā mēnesī! Bet kā izvēlēties iegrāmatošanas datumu???? Kā pierādīt, ka patiešām šis rēķins ir iedots ar novēlošanos????
Для доказательства уже опись составлять придется с подписями "сдал" - "принял", если вам не лень.
Jo mēs, kā apkalpojošā firma, nevaram dokumenta ievadīšanu pierādīt kā saulaicīgu!Viss tak notiek no 1-15 datumam!Un tas ir skaisti redzams programmā!
Vai kāds ved dokumentu reģistrācijas žurnālu?
PVN1 pielikumā, dokumenta datumu norāda tādu kāds tas ir rēķinā.
Nu tad vainu līgumā pieminēt punktu par papildus samaksu, ja neiesniedz saulaicīdi dokumentus! vai arī, izveidot dok.reģ.žurnālu, kas nu gan ir vecmodīgi!
Bet man ineresē vai VID pie tā kasās, ka ienākošie rēķini ir iegrāmatoti nākamā mēnešī un ja tās ir niecīgas summas???
Jā kasās gan, jo izrakstītiem rēķiniem ir jābūt uzrādītiem izrakstīšanas mēnesī.
Dimma! Piemēram, ienākošais rēķins ir 23.03.2007, bet pie mans nonācis 06.05.2007! Kā lai es ievadu programma, lai tas neskartu 03.2007 PVN????Tātad, es rēķinu ievadu ar 01.04.2007 un PVN1 pielikumā, viņš arī uzrādas ar šo datumu!!!!
Uz dokumenta uzrakstu, kad teik iegrāmatots, kontējums, reģistra numurs!
Bet par ienākošo rēķinu vēlāku ievadīšanu nav ko uztraukties. Var uz dokumenta uzrakstīt - iesniegts - tad un tad.
Ilma, jūs pārpratāt, runa ir par ienākošiem rēķiniem!
Iesniegts vai iegrāmatots????
Jo dokuments ir 03 mēneša, bet iesniegts 05 mēnesī! Vajadzētu šo dokumentu iegrāmatot vismaz 04 mēneši?
Tam nav būtiskas nozīmes. Var iegrāmatot kaut decembrī.
Aizvērt
Īss pārkāpuma apraksts
Aizvērt
Rediģēšanas vēsture