По-русски
Piemēram: PVN deklarācija

Uzmanību! Jūs šobrīd skatāties forumu ierobežotā režīmā - autorizējaties (lapas augšdaļā) vai reģistrējaties lai piekļūtu visām foruma iespējām (tēmas / atbildes izveidošana, piekļuve sarakstiem «Atlasītās», «Manas tēmas», «Neizlasītās»).

Aktuālā diskusija

Klients neatzīst saņemtu pakalpojumu-nemaksā Uz tēmu sarakstu

Klients neatzīst saņemtu pakalpojumu-nemaksā
Labdien!

Palīdziet ar padomu - kā panākt,lai klients atzīst piestādīto rēķinu un samaksā.

Klientam piestāda rēķinu par sniegtu pakalpojumu. Klients panjem rēķinu. Pēc nedēļjas atsūta pretenziju, ka neatzīst rēķinā norādīto summu un ka dalju no pakalpojumiem neviens nav saņēmis.

Pakalpojums tiek sniegts konsultāciju veidā, līgums ir, nav abpusēji parakstīta stundu reģistra.

Ir iespēja pierādīt,ka konsultācija ir sniegta.

Kā rīkoties, lai saņemtu savu naudu? Kur meklēt palīdzību šādā situācijā?

Pie juristiem? Pie paraada piedzinējiem?....???

Paldies, ja varēsiet palīdzēt.
Noktirne
Noktirne 21.10.2006 16:10
103 ziņojumi

Atbildes (2)

Padoms tikai "uz nākotni"

- nopietns līgums, kas paredz visas procedūras;

- paraksti par izpildītiem darbiem;

- termiņu ievērošana.

Iepējams, ka būs jarisina šī problēma arī tiesā.

Diemžēl, par pieredzi tik tiešām jāmaksā.

Domāju, ka var sākt ar oficiālu vēstuli (ierakstītu vai labāk - ar notāra apstiprinājumu).
Mu-maija
Mu-maija 21.10.2006 17:47
15958 ziņojumi
...ir tādas inkasso kompānijas, kas speciāli nodarbojās ar parādu piedziņu.Palasi vienā no žurnāla "Bilance" numuriem ir raksts ar nosaukumu(man ir kserokopija, tāpēc nepateikšu numuru)"Aktīvais maksājums-kā izvairīties no kļūdām un sekmīgi risināt ar debitoriem saistītās problēmas"
Squirrel
Squirrel 24.10.2006 23:03
809 ziņojumi

Paldies pateica

Nosūtīt ziņojumu Pievienot Kontaktiem

Vietnes izmantošanas laiks bez autorizācijas ir beidzies!

Lai varētu turpināt izmantot vietni, jums ir jāautorizējas vai jāreģistrējas.

Pēc 10 sekundēm jūs automātiski novirzīs uz reģistrācijas lapu.